Gå til innhold

Har du fått deg PS4 ?


G

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk epost om at Komplett sendte min på onsdag ettermiddag/kveld, og fredag klokken 09:27 kom det hentemelding om at den kunne hentes på PickUp Pointet. Hentet den først kl 15 pga tidligvakt, men ble ikke akkurat mye spilling i helgen, kun litt NFS:R. BF4 har jeg ikke åpnet en gang. Hadde store forhåpninger til CoD:Ghosts, men glemte å avbestille PS3-versjonen, og når det var identisk likt Modern Warfare 1 og 2 (pluss handling satt langt i fremtiden) så avbestilte jeg fort PS4-versjonen, og vips hadde jeg egentlig ingen spill å virkelig glede seg til på PS4 (ffs, til og med GT6 kommer jo på PS3 og ikke på 4). Blir nok å fortsette med GTA:V på PS3 for min del, med mindre BF4 virkelig imponerer for første gang siden BF2..

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Har ikke skaffet meg PS4, og kommer ikke til å gjøre det på en stund heller. Spillutvalget er, kvalitetsmessig, meget labert, og det virker ikke som det kommer til å bli noe bedre med det første heller.

 

Tror PS4s store suksess skyldes først og fremst tre ting. Fantastisk markedsføring fra Sony, konkurrentenes mange merkelige tabber og et marked som er sulteforet på en ekte nestegenerasjonskonsoll, laget av en produsent som ikke gjør alt i sin makt for å irritere sin kundebase.

 

Spillutvalget er som sagt ikke mye å skryte av, og maskinen i seg selv byr heller ikke på noe revolusjonerende nytt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke skaffet meg PS4, og kommer ikke til å gjøre det på en stund heller. Spillutvalget er, kvalitetsmessig, meget labert, og det virker ikke som det kommer til å bli noe bedre med det første heller.

 

Tror PS4s store suksess skyldes først og fremst tre ting. Fantastisk markedsføring fra Sony, konkurrentenes mange merkelige tabber og et marked som er sulteforet på en ekte nestegenerasjonskonsoll, laget av en produsent som ikke gjør alt i sin makt for å irritere sin kundebase.

 

Spillutvalget er som sagt ikke mye å skryte av, og maskinen i seg selv byr heller ikke på noe revolusjonerende nytt.

 

Må si meg uenig ang spill utvalget. Skal være enig at det kunne vært flere ekslusive spill, men multiplatform spillene som er til den er jo veldig bra. Jeg kunne ikke engang tenkt meg å spille spill som BF4 eller Assasin's Creed 4 på PS3 fks da det ser ut som grøt i forhold.

 

Hoppet opp til HD og ikke i sub HD som en har blitt så vant til på forrige generasjons konsoller er ubeskrivelig deilig.

 

Og ja jeg har fått meg en PS4 i hus :)

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Stod i kø 6 timer utenfor Elkjøp Hamar og maskinen var absolutt verdt det. Selv om spillutvalget foreløpig er magert, koser jeg meg, i disse juletider, gløgg ihjel med Knack, FIFA og Battlefield 4. Venter til jeg er ferdig med singelplayerdelen av BF og Knack, før jeg starter på Assasins Creed 4.

 

MEGET fornøyd eier av PS4. Knallkjøp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...