Gå til innhold

FAQ: Import av Xbox One

David_1214

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk også SMS fra Elkjøp

"Hei. Xbox One import har dessverre blitt litt forsinket. Den ankommer vårt lager i morgen, og sendes ut fortlopende. Mvh elkjop.no Tlf 815 32 000"

En dag forsinket overlever jeg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk også SMS fra Elkjøp

"Hei. Xbox One import har dessverre blitt litt forsinket. Den ankommer vårt lager i morgen, og sendes ut fortlopende. Mvh elkjop.no Tlf 815 32 000"

En dag forsinket overlever jeg :)

hmm har ikke noe sms jeg

Skrevet (endret)

Jeg venter nok til offisiell lansering. Eller mest sannsynlig dropper jeg xbox fordi PS4 ser ut til å komme til å dominere like mye som ps2 gjorde.

Kjipt å ha en konsoll som kanskje har 10% markedsandel eller mindre i Norge og som ingen andre har.

Har ikke lyst på ps4 heller så kommer nok til å holde meg til 360 i flere år til.

Endret av Knuttsen
Skrevet

Begynner sånn smått å angre på mitt kjøp fra den spanske storen. Fremdeles ikke hørt noe om levering, selv om jeg bestilte når den var på lager, den 15 januar. I tillegg har de trukket beløpet fra kontoen min, og fjernet X1 Ghost bundlen fra nettbutikken. Prøvde å ta kontakt via chatten nå. Selvfølgelig er spansken min null verd, så det eneste jeg oppnådde der var å bli overført til den Bulgarske!? chatten.

Skrevet (endret)

Begynner sånn smått å angre på mitt kjøp fra den spanske storen. Fremdeles ikke hørt noe om levering, selv om jeg bestilte når den var på lager, den 15 januar. I tillegg har de trukket beløpet fra kontoen min, og fjernet X1 Ghost bundlen fra nettbutikken. Prøvde å ta kontakt via chatten nå. Selvfølgelig er spansken min null verd, så det eneste jeg oppnådde der var å bli overført til den Bulgarske!? chatten.

Ville bare ha avbestillt jeg da, og heller kjøpt fra lefdal/elkjøp. For du 5 års reklamasjonsretten også :) De få hundrelappene du betaler ekstra er en liten pris for akkurat det.¨

EDIT: fungerer google translate i chrome når du bruker chatten deres ?

Endret av Mala
Skrevet (endret)

nå begynner jeg å bli lei av å vente på xboxen først bestillte jeg på den spanske sida så venta jeg i over 3uker så fjerna de ghosts bundle fra sida, og da var jeg ikke treig med å avbestille, og nå er den forsinket hos elkjøp.

Endret av petboo
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Når jeg bestillte mobil fra Elkjøp i høst, ble den sendt på kvelden fra Oslo og jeg hadde den dagen etter i Drammen. Er jo lov å håpe på det samme denne gang :)

Endret av Peder_66
Skrevet

Kan noen av dere spore Xboxen jeg frå bare opp ingen treff når jeg trykker på Sporings nummeret på Elkjøp.no

Får det samme som deg når jeg skal spore opp xbox'en....

Skrevet

Min har fortsatt ikke blitt sendt selv om jeg fikk SMS på onsdag om at den kom til å bli sendt i går. Jeg bestilte 28.01. Til dere som har fått sporing, når bestilte dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...