Gå til innhold

FAQ: Import av Xbox One


David_1214

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Status endret seg til "Ordre sendt" i går rundt 21:30. Ikke fått noen e-post. En fra Elkjøp skrev på torsdag at alle Xboxene ble sendt samtidig, så kanskje det stemmer men at statuser og e-poster kommer i hytt og gevær?

 

Fått sporingsnummer, men ingen data registrert der enda. Kommer vel på mandag da de ikke jobber i helgen vel?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dro ned til den lokale Gamestop butikken. De hadde xbox one inne.

Leverte inn min gamle 360 elite med 320GB samt noen ytterligere spill. Fikk da 1500kr jeg kunne handle for.

Prøver å oppdatere men den stopper på 77%.

Nettet fungerer.

Hard reset hjelper ikke.

Får kanskje prøve litt senere/i morgen.

Endret av Megaoctane
Lenke til kommentar

Jeg ble overrasket. Men når jeg fikk 1500kr av dem for konsoll og spill som for meg er ubrukelige etter oppdatering til Xbone, så da passet det greit. 100kr billigere enn Elkjøp, og så sparte jeg frakt.

Kjøpte også to spill og fikk 50% på den ene. Sjekket med us store prisen og jeg sparte faktisk 40kr på spillene i tillegg.

Endret av Megaoctane
Lenke til kommentar

Jeg ble overrasket. Men når jeg fikk 1500kr av dem for konsoll og spill som for meg er ubrukelige etter oppdatering til Xbone, så da passet det greit. 100kr billigere enn Elkjøp, og så sparte jeg frakt.

Kjøpte også to spill og fikk 50% på den ene. Sjekket med us store prisen og jeg sparte faktisk 40kr på spillene i tillegg.

 

Da tror jeg du har sjekket feil. For prisene på Xbox Store er 368 kr pr spill som blir 746 kr for to. Et spill på gamestop er 599 kr, og du fikk 50% rabatt på det ene så blir det 898,50 kr totalt. Så du sparte ikke på det :)

Endret av Deivid_1337
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...