Gå til innhold

Nesten halve Europa synes piratkopiering er OK


Anbefalte innlegg

@FiveInline; jaja, så frustrert vi var for at vi ikke forstår hvorfor ting er som de er. Du får lese det jeg skrev en del poster tidligere, så kansje du forstår hvorfor ting er som de er, selv om du er inne på det selv.

 

Nok en gang, underholdning er ikke en rettighet, det er en gode. Filmbransjen skylder deg ingen ting, vist noe, er det du som skylder de.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@FiveInline; jaja, så frustrert vi var for at vi ikke forstår hvorfor ting er som de er. Du får lese det jeg skrev en del poster tidligere, så kansje du forstår hvorfor ting er som de er, selv om du er inne på det selv.

 

Nok en gang, underholdning er ikke en rettighet, det er en gode. Filmbransjen skylder deg ingen ting, vist noe, er det du som skylder de.

 

Jeg er ikke frustert, langt ifra. Får uansett tak i alt jeg vil ha på private trackere i den kvaliteten jeg selv ønsker. Skal nok en del til å hamle opp med det "tilbudet" jeg har nå uansett. Jeg savner faktisk ingenting. Det jeg sier, er hvorfor jeg gjør det jeg (og mange andre) gjør, ingenting annet.

 

Om filmbransjen vil somle i åresvis, så er det ikke meg det går utover.

 

:)

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

Det et nok ingen som kommenterer her som alltid har vært 100% lovlydige, alle vil nok for eksempel bryte fartsgrensa minst en gang i livet og mange vil nok prøve å snakke seg ut eller krangle på en bot, så om alle bare går av den store hvite moralske hesten nå, så blir nok alt bra.

Jeg nekter å tro at alle som er imot nedlasting er 100% lovlydige og vil alltid være det, slutt å spill skuespill.

Lenke til kommentar

 

Men skjønner du ikke? Premissene er jo alt for dårlig, dermed velger folk å få tak i ting gratis.

 

 

Gi meg et godt tilbud, hvor jeg kan få tak i alt av film, nedlastbart og i god kvalitet, (nei, Netflix er ikke god kvalitet) så skal jeg åpne lommeboka.

Jeg skjønner det. Mitt poeng er at dere er kriminelle og kan ikke kalle dere noe annet

Lenke til kommentar

 

Dersom jeg kjøper et headsett eller en komfyr som ikke fungerer, bytter jeg det og får igjen pengene. Dersom jeg ser en film som jeg angrer på å ha kastet bort tid på, ser jeg ikke noen grunn til at jeg skal betale for bortkastet tid og i tillegg støtte produksjon av mer av samme sorten.

 

 

Dersom filmen ikke virker kan du bytte den, akuratt som komfyren. Det er ikke alle butikker som lar deg bytte komfyren bare fordi du ikke er fornøyd med den og har kastet bort tid og transport. Men du stjeler fortsatt,kriminell rett og slett :rofl:

Endret av ArlionMajere
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Holywood og de store mediaselskapene hjernevasker publikum og frarøver dem tid og penger som de heller kunne brukt på andre aktiviteter. Dette gir selskapene gigantiske fortjenester mens en hærskare av mennesker blir ledet inn i en fremtid med fortapelse og elendighet.

Det er disse selskapene som er de virkelige piratene og piratkopiering er bare et virkemiddel enkelte benytter for å bremse den enorme påvirkningskraften disse mediagigantene har på samfunnet.

Millioner av ungdommer er nå såkalte Beliebere og idoliserer en livsstil hvor narsissistisk livsstil er en forutsettning for å overleve.

Du skal ikke ha ande idoler enn meg var det en som sa engang, og idoldyrkelse viser seg gang på gang å være en årsak til moralsk forfall og undergang. De som villig betaler prisen disse selskapene forlanger er ikke annet enn stilletiende medløpere for denne sataniske mafiaen av avgudsdyrkere.

Lenke til kommentar

Og en plass stode det en gang. Jesus er verdens lys, og ved siden stod det Osram lyser bedre. For all del bland relgion inn i en diskusjon om moral/lovlighet ved fildeling etc. Ja, jeg kommer sikkert til å brenne i helvete til all evighet pga de filene jeg har lastet ned. Og tja jeg er kanskje kriminell. I det store og det hele bryr jeg meg ? For å si det slik jeg har ikke mistet noe nattesøvn enda.

Lenke til kommentar

Såså, slapp av. Nå har det seg heldigvis slik at det er lovverket som ønsker å forby deg å laste ned, noe som ikke var ulovlig tidligere. Mitt poeng er at for mye fokus på underholdningsartister medfører at folk blir virkelighetsfjerne og bruker for mye tid på å "elske" idoler når de heller burde elske sine neste. Mener ikke å fremstå som en relgiøs fanatiker (noe jeg heller ikke er), men jeg tror alle ville satt pris på litt mer nestekjærlighet i dette samfunnet.

Og jeg mister heller ikke mye nattesøvn av piratvirksomhet, hvertfall ikke når det kun er med på å tappe noen usle kroner fra allerede styrtrike kjendiser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...