Gå til innhold

Jeg stod i kø 29.11.2013 og var heldig som fikk en PS4 tråden

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koser oss med engangsgrill utafor expert alnabru! Bare å komme, ta med pølser! :)

Herlige greier! Poster du update på ca antall sånn på morgenkvisten?

Skrevet

^^ høres kos ut da. Er dere mange?

Hahah dedication in the nation I love it !! Jeg jobber nattevakt så blir å cruise rundt i sentrum og svinge innom alle kø sitterne ;)

Ikke mange nei, var 2 før oss men de dro igjen. Så er bare to her nå

Skrevet

Allerede en god del folk utenfor Elkjøp Lørenskog. Jeg hadde dratt dit NÅ dersom jeg skulle hatt en viss sjans...

Vet du sånn ca hvor mange som står der? Det var da veldig tidlig folk skulle møte opp...

Skrevet

Coop og expert her er samme bygg forresten, så

De ti første får fra coop, og coop åpner 7 istedenfor 10

Står du i kø på coop da? Eller er det en risiko man kan brenne seg på? ;)

Skrevet (endret)

Hva skjer hvis en må skikkelig på do og må forlate køen? Informere hele køen at en må på do og kommer tilbake?

Endret av Straffa
Skrevet

Køen er utafor "gjerde" inn til den svære parkeringsplassen og butikkene. Så køen gjelder på en måte for begge butikker. Men er kun expert som deler ut lapper og har ordning
Skrevet

Hovedinngangen til Coop er ca. 100m unna fellesinngangen til Coop/Expert. Vet ikke hvordan det er nå, men på gamle Smart Club pleide de ikke å åpne fellesinngangen før Expert åpnet kl. 10. Antar at de som vil ha fra Coop må stille seg foran hovedinngangen deres.

Skrevet

Hovedinngangen til Coop er ca. 100m unna fellesinngangen til Coop/Expert. Vet ikke hvordan det er nå, men på gamle Smart Club pleide de ikke å åpne fellesinngangen før Expert åpnet kl. 10. Antar at de som vil ha fra Coop må stille seg foran hovedinngangen deres.

Vet hvordan det ser ut der ja, men det var jo litt greit forklarende.

Køen er utafor "gjerde" inn til den svære parkeringsplassen og butikkene. Så køen gjelder på en måte for begge butikker. Men er kun expert som deler ut lapper og har ordning

Ahh, så parkeringen er ikke åpen enda nei.. Ikke vits å stikke dit med bil før coop åpner kl 7 da altså..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...