Gå til innhold

På tide med et norsk gaming program?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tyskland, Usa og Korea er noen av de landene jeg vat om som har egene gaming kanaler.

Men her hjemme i Norg er det eneste vi får se av gaming på tv er 5min på Sone2 en gang i uka. :cry:

Er de det ikke på tide at gaming får litt mer oppmerksomhet?

Hvis vi lager en underskrift kampanje eller noe kunne vi legge litt press på de norske tv kanalen :D ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

markedet er jo langt ifra stort nok, bare en 10000 ville nok sett på en slik kanal, og det er jo langt ifra godt nok. og hvordan skulle en norsk kanal fått råd til å sende kamper fra proffer som sk. folka eller .werra klanen

Skrevet

satt nettop og så litt på tv. på nrk gikk det bowling og på tv2 gikk det speedway. Det må da være minst like stor interesse for gaming i norge som det er for disse to idrettene,eller?

Skrevet
hvor dyrt kan det være for NRK å sende en kamera mann og en halvsløv programleder ut i felten for å lage et halvtimes program hver uke? :)

man må lese innleggan, han sa at vi måtte få en egen gaming KANAL, ikke bare et halvtimes program nu og da...

Skrevet

Det burde da gått ann å lagd et program om gaming på feks nrk eller tv2 som varte i en times tid :) Men en gaming kanal blir litt drøyt her i Norge

Skrevet

Med tanke på at Tyskland og England har maaange titalls millioner innbyggere, kan ikke Norges fire millioner kommer så langt.

Er innlysende, men hadde vært _utrolig_ kult med det!

Skrevet
Jeg skulle ønske vi hadde noa ala TechTV her i Norge jeg :) "3117 h4xx0r"-dama rocka jo :D

Hva er du for en "nerd"?!!! 1337 heter det, ikke 3117 :wink: :p

Han kunne sikkert tenkt seg å 3173 henne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...