Gå til innhold

Frykteligste youtube video


Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TS sin youtube video er skremmende. Hvis en mener noe annet så har en ikke forstått hva filmen formidler-

Det er en som nevner at det skumleste med videoen er alle teoriene i kommentarfeltet, men å tro at noen legger ut en slik film kun for å få folk til å spekulere, er ikke akkurat logisk det heller.

 

Jeg er overbevist at dette er en video laget for å få frem poenget med at mye av det som blir produsert som barne-tv er fordummende søppel som ikke bra for barn.

Lenke til kommentar

 

Jeg er enig. Selv om jeg personlig ikke ble skremt/sjokkert så forstår jeg godt hvorfor andre gjør det. Det er jo rett og slett en brå og skremmende helomvending. Fra en hyggelig og "barnslig" atmosfære til å bli noe djevelsk og grotesk i løpet av ett sekund. Fucker opp hjernen.

 

Enig i det siste du sier også. Synes barneprogrammene nå for tiden er ganske forstyrrende.

Endret av Nudelpus
Lenke til kommentar

Jeg er enig. Selv om jeg personlig ikke ble skremt/sjokkert så forstår jeg godt hvorfor andre gjør det. Det er jo rett og slett en brå og skremmende helomvending. Fra en hyggelig og "barnslig" atmosfære til å bli noe djevelsk og grotesk i løpet av ett sekund. Fucker opp hjernen.

 

Enig i det siste du sier også. Synes barneprogrammene nå for tiden er ganske forstyrrende.

 

Jeg ble ikke skremt av den selv i den forstand, men synes budskapet var spot-on. Om hvordan barne-tv potensielt kan hjernevaske barn. DET er skummelt.

Lenke til kommentar

 

Jeg ble ikke skremt av den selv i den forstand, men synes budskapet var spot-on. Om hvordan barne-tv potensielt kan hjernevaske barn. DET er skummelt.

Du sier noe der. Spennende å se hvordan psyken til dagens barn utvikles om 10-15 år.

 

 

 

Tja, nå har man jo kommet inn på "den mørke siden av YouTube", og mens man først er der:

Haha, den var bare kos.

 

Postet denne linken på forrige side, men fikk ingen respons. Hva synes dere? Første gangen jeg så den ble jeg j**** skremt. Men etterhvert synes jeg den er mer og mer fascinerende. Begynner jeg også å bli hjernevasket, mon tro? Hihih.

 

http://www.youtube.com/watch?v=EUvpMhw5ALw

Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=3bO0CuXpnd4

Dette er det verste jeg har sett / hørt på interett.

 

Klarer ikke å se den videoen igjen.

 

Værste??? Da har du jaggu meg ikke sett mye rart. :p Litt uflaks hun der da, at det skulle skje akkurat når de passerte lastebilen, OG at den traff henne.

 

 

Værste jeg har sett må vell være en henrettelse video av det meksikanske kartell. Mye sykt de gjør ass.. Kan ikke poste det hær tror jeg. ^^

Videoen har vell blitt fjernet fra youtube for lenge siden også.

 

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar

 

Værste??? Da har du jaggu meg ikke sett mye rart. :p Litt uflaks hun der da, at det skulle skje akkurat når de passerte lastebilen, OG at den traff henne.

 

 

Værste jeg har sett må vell være en henrettelse video av det meksikanske kartell. Mye sykt de gjør ass.. Kan ikke poste det hær tror jeg. ^^

Videoen har vell blitt fjernet fra youtube for lenge siden også.

 

Jeg har sett alt som er verdt å se, gore og dritt gjør meg ingenting. Men jeg blir sterkt berørt av skriket til hu der dama når datra hennes blir truffet av en murstein som knuser skallen hennes.

 

Kall meg gjerne pingle, men jeg synes det er trist.

Endret av coyotemannen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...