Gå til innhold

Kjøpe PS4 i USA


Ruttis90

Anbefalte innlegg

Konsollen kan være fra Ulan Bator eller hutiheita, har ingenting å si hvor den er fra.

 

Det avhenger av hvilket land PSN-kontoen din er koblet til, hva du satte den til da du laget den. Om den er amerikansk, må du kjøpe PSN-kort for å kunne fylle opp kontoen din med penger. Om den er norsk, kan du bruke VISA-kortet ditt eller norske PSN-kort.

 

Jeg har selv brukt eBay til å kjøpe amerikanske PSN-kort, koster da kanskje $56 for et $50-kort, og koden blir sendt på epost en liten stund etter jeg har betalt. Det fins andre plasser som selger slike kort også, deriblant Play-Asia. Sikkert noen flere alternativer, kanskje noen andre brukere her kan skrike ut.

Takk for hjelpen. Da blir det nok ps4 fra usa på meg da ;-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HEI

 

Jeg har hørt at hvis man kjøper ps4 i usa får man problemer med å koble konsolen til internett i Norge

 

Stemmer dette??

eneste problem man kan få med en impotert konsoll er når man skal se europeiske filmer siden usa kjører sone1 bluray og vi her i europa kjører sone2, men utenom dette så skal det være helt knirkefritt

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Vurderer å importere fra USA selv. Ringte Playstation NO support, om man kjøper en EU PS4 så har man ett års garanti i Norge, men det har man ikke om man kjøper fra USA. Så om man importerer fra feks UK så har man da garanti, til gjengjeld så koster det rundt 5-6-700kr mer om man kjøper fra UK.

 

Hmm, what to do :hmm:

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Jeg har kjøpt ps4 i Usa nettopp. Prøver å legge inn visa korte men det funker ikke! Hva skal keg gjøre? (Er i norge)

Jeg*

Har du lagd en norsk bruker? Med norsk adresse? eller har du lagd en bruker der du registrerte deg med Amerikansk adresse? Europeiske kort funker kun med kontoer med europeisk adresse!

Lenke til kommentar

Kjøpte meg PS4 i USA. Fungerer fint det.
Men, jeg lurer på en ting: Kjøpte også call of duty ghosts, og når jeg prøver å gå på store in-game står det bare loading store content til evig tid...

Noen andre som har opplevd lignende? Er dette pga det er amerikansk på europeisk/norsk server?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...