kjensen Skrevet 21. november 2013 Skrevet 21. november 2013 Skulle bytte H7 pære i kveld og guttungen skulle være med. Dessverre klarte han å kaste pæren med den saken man setter på. Altså den overgangen man plugger strømmen på. Hva i heiteste heter noe slikt? Står med en H7 lyspære som jeg ikke får satt skikkelig i nå :/
Complexity Skrevet 21. november 2013 Skrevet 21. november 2013 Hæ? hvilken bil har du? Kan du ikke bare fiske den opp av søppla?
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 21. november 2013 Skrevet 21. november 2013 Det er ikke noen overgang på H7-pærer, der plugger man kontakten fra bilens anlegg direkte i pæren. Eller mener du klipset som holder pæren på plass?
kjensen Skrevet 21. november 2013 Forfatter Skrevet 21. november 2013 Hæ? hvilken bil har du? Kan du ikke bare fiske den opp av søppla? Må feste en dings i pæren. Kan ikke feste strømmen direkte i pæren. Denne bytter jeg på når jeg kjøper ny pære. Har en Mazda 5. Dessverre havnet den i Shell sitt søppel så det var tricky :/
kjensen Skrevet 21. november 2013 Forfatter Skrevet 21. november 2013 Det er ikke noen overgang på H7-pærer, der plugger man kontakten fra bilens anlegg direkte i pæren. Eller mener du klipset som holder pæren på plass? Ja, er sikkert klipset jeg mener. Jeg kan ikke plugge kontakten direkte i pæren.
Snylter Skrevet 21. november 2013 Skrevet 21. november 2013 (endret) Da er det vel bare å basere seg på å bli blakket i det du kjøper ny del hos merkeforhandleren. I mellomtiden må selvsagt bilen stå. Endret 21. november 2013 av Snylter 1
kjensen Skrevet 22. november 2013 Forfatter Skrevet 22. november 2013 Delelagersjefen ante heller ikke hva det var, men en mekaniker hos merkeverkstedet skaffet riktig del. Kostet meg en 100-lapp. Stod socket på posen. Phew
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 22. november 2013 Skrevet 22. november 2013 Merkelig design i så fall. Har hatt 3 forskjellige biler med H7, men det har aldri vært noe mellom pære og kontakt. Når man bytter pære, er det kun klipset som holder pæren på plass som er løs.
kjensen Skrevet 22. november 2013 Forfatter Skrevet 22. november 2013 Merkelig design i så fall. Har hatt 3 forskjellige biler med H7, men det har aldri vært noe mellom pære og kontakt. Når man bytter pære, er det kun klipset som holder pæren på plass som er løs. Ja, trodde dette var vanlig, men tydeligvis ikke
Leo_ Skrevet 24. november 2013 Skrevet 24. november 2013 Denne "dingsen" er en overgang fra H4-kontakt til holder og kontakt for H7-pære om jeg ikke husker feil. Har ikke hørt noen grunn til at det er produsert på denne måten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå