Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

dirtypics på snapchat


Anbefalte innlegg

Jeg og pulevennen er veldig glade i og sende dirty bilder på snapchat, før sex eller når han ronker osv. Men føler at det går i mye av det samme. Bilder av meg i undertøy hvor det står ting som feks "har så lyst på den harde pikken din" ect. Noen tips til mer kreative ting og ha bilder av\skrive? Hva liker typen din\du?



Anonymous poster hash: 61dbd...65a
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til alle dere som sender dirty bilder på snapchat:

 

Det er verdt å merke seg at snaps aldri forsvinner. Om dere er komfortabel med dette og likevel ønsker å sende bilder av deres edlere deler i ulike dirty positurer, så er dette helt opp til dere. Det kan være greit å være klar over at de ikke forsvinner (og husk også at det finnes måter å lagre bilder på også).

Lenke til kommentar

http://www.side3.no/article3548639.ece

Fra en artikkel:

Nå viser det seg imidlertid at bildene ikke slettes, slik Snapchat har sagt de blir. Det skriver Business Insider.

Bildene lagres nemlig i en mappe på telefonen som heter "RECEIVED_IMAGES_SNAPS", dypt inne i mappestrukturen i filsystemet til telefonen. Bildefilene får endelsen ".NOMEDIA", noe som gjør dem vanskeligere – men ikke umulig – å finne igjen.

http://www.teknofil.no/artikler/snapchat-sletter-ikke-br-bildene-dine/133347

Sånn, nå tror jeg at jeg har advart dere nok. Dere får nesten finne ut selv hva dere vil gjøre i forhold til dirty pics. Kjør på om det er noe dere vil og synes er opphissende ;)

Lenke til kommentar

Nå var vel ikke spørsmålet om bildene lagres eller ikke.

Ikke for å spore av enda mer, men det er veldig mange som har gått i fellen og tror bildene slettes automatisk, bare for å finne ut i etterti dat de har blitt lekket på nettet.

 

Men nok om det. On-topic nå. :) En tanke er å søke på erotiske bilder eller tips, men vær forberedt på at du kan lett finne mer enn du trodde var mulig... på godt og vondt.

Lenke til kommentar

Dette forumet tillater i noen få kategorier gjesteposting, det vil si at man ikke må være registrert for å kunne poste i de aktuelle kategorien. Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Jeg har flyttet poster inn i det sorte hullet til forumet da jeg ikke anser disse for å være av sensitiv art. Vennligst ikke ødelegg tråden med useriøse innlegg selv om dere kan poste anonymt.

dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på https://www.diskusjon.no/index.php?s=b5770b344f75925a57cf672f34bd93db&&app=members&module=messaging&section=send&do=form&preview=1&_from=quickPM&fromMemberID=1713”'>Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...