Gå til innhold

Hvilke trådløse hodetelefoner bør jeg kjøpe?


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med disse?

 

http://www.lydogbilde.no/test/harman-kardon-bt

 

Selv har jeg Jabra Revo Wireless (også omtalt i testen - side 2). Anbefaler gjerne dem. De er litt kresne på tilkoblinger - lyden er flott sammen med telefonen min (Sony Xperia V), og sammen med en eldre Nokia 5630 jeg hadde liggende. Med pc'en (Asus U46SV) og den forrige telefonen min (HTC Desire S) er lydkvaliteten mye dårligere. Jeg vet ikke hva det skyldes.

Lenke til kommentar

For det første nevner du rekkevidde, tenker du da at du skal ha trådløse hodetelefoner?

 

Andre ting som er greit å ha med er om du ønsker åpne eller lukkede hodetelefoner, hva du skal bruke som kilde, om det er aktuelt å kjøpe en dedikert forsterker og om klokkene skal ligge ørene eller være heldekkende.

 

Det kan også være greit å si litt om dine preferanser. Lyd er jo tross alt en smakssak.

Endret av Sentenza
Lenke til kommentar

For det første nevner du rekkevidde, tenker du da at du skal ha trådløse hodetelefoner?

 

Andre ting som er greit å ha med er om du ønsker åpne eller lukkede hodetelefoner, hva du skal bruke som kilde, om det er aktuelt å kjøpe en dedikert forsterker og om klokkene skal ligge ørene eller være heldekkende.

 

Det kan også være greit å si litt om dine preferanser. Lyd er jo tross alt en smakssak.

 

Jepp, som trådtittelen sier er jeg ute etter trådløse hodetelefoner. Jeg skal bruke en bærbar PC som kilde, og vil helst ha heldekkende og lukkede hodetelefoner. Å kjøpe en dedikert forsterker tror jeg ikke er nødvendig.

 

Av musikk hører jeg på svært mye forskjellig, så hodetelefonene bør passe det meste. Her er en oversikt over det jeg hører mest på: http://www.last.fm/user/Bjornaab

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...