Gå til innhold

Six pack.. Kosthold? Kardio? Fjerne magefett


Anbefalte innlegg

Hey! Har nå min 6 dag på ett sixpack program på 8minutter jeg følger på YouTube! Dette er intensivt og det verker i magemuskla etterpå. Ingen pause på disse 8 minuttene.

 

Men så er det vel ikke bare å ta dissa 8 minutta hver dag i to måneder?

 

Vel... Noen som vet hvordan jeg kan forbrenne enda mer fett på magen?

Har relativt høy forbrenning generelt.

 

Eter ofte pizza og drikker masse brus. Så virker ikke som dette har noen innvirkning (som det helt sikkert har!)

 

Noen som vet hva jeg må gjøre i tillegg til det magemuskeltreningsprogrammet for å få frem packen ordentlig? :) takker for svar !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Isolering av magemusklene har praktisk talt null effekt på 99% av befolkningen (og den resterende prosenten spør ikke her). Tren skikkelig styrke (hele kroppen inkl. bein) og gå litt opp i vekt en stund (sakte), så går du ned i vekt igjen (mens du fortsatt trener styrke).

 

Det tar ikke to måneder, men til gjengjeld funker det.

Lenke til kommentar

Slutta å trene for nesten 2 år siden, før den tiden så trente jeg veldig mye. Hadde six pack og nesten drømme kroppen. Så slutta jeg, drakk meg shitings nesten hver helg. Stappa i meg nesten kun junk food. Fikk four pack, slapp kropp og jævlig stor mage! Spiste kanskje 2 store måltider på en dag. Jupp og alt dette, i hele to år. Ultimate six pack killer.

Begynte å trene igjen for en mnd sida, og merker at kroppen har savna mosjon. Heldigvis byggern den seg opp fort. Nå har jeg six pack, men magen er forsatt litt stor. For meg er dette et større problem enn å få six packen. Ellers har min trenings program og nye kosthold gitt godt resultat. Jeg har rett og slett stryket alt av junk og høy kalori innholdige mat, drikke og snacks. Spise minst 4 ganger om dagen (små til medium mengde med mat) Tillegg til at jeg trener mens jeg får i meg mindre, eller cirka akkurat nok kalorier kroppen trenger.

Alle er født med six pack, så hvis du klarer å få veldig lav fetprosent i kroppen så syntes six packen veldig. Så jeg vil nok si, dropp brusen og minske pizza og høy kalori mat. Om kroppen din trenger 2000 kalorier pr dag, og du stapper i deg dobbelt så lagres 2000 kalorier aller først på magen. Intens 8 minutter syntes jeg er lite, og trene magemuskler brenner også lite fett/kalorier. Bruk store muskelgrupper som rumpa, bryst og lår. Husk også at du skal trene dobbelt så mye rygg som mage, ellers får du rar kroppsholdning. Send meg en pm så får oppsettet mitt. Det er litt psykologisk og veldig fysisk hardt, men det funker!
En siste ting, det finnes ingen snarveier når man skal gå til anskaffelse av six pack. Håper dette var til hjelp :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Både ja og nei, ja for mitt utgangpunkt fordi de fleste måltider var junk. Ved å spise få men store måltider strekker man magesekken. Du får større mage med andre ord, og kapasiteten for mat er mer. Økte kapasiteten er som regel ikke fordi du trenger mer mat. La oss si at du kan spise 1kg mat og da er du mett. Spiser du 1kg grønnsaker blir du ikke feitere. Presser du i deg 1,8 kg grønnsaker blir du heller ikke feitere. Magensekken blir bare strekt, og du får større mage tillegg blir du oftere sulten. Som Priim sier, så har det ikke så mye å si enn det med store mage. Så glem det jeg har skrevet om mengde og hvor ofte man skal spise. Om det ikke gjør noe med en stor mage med six pack :p
Skal du dermed ha flat mage med six pack, så anbefales det å spise ofte. Det sies at man skal spise fem ganger om dagen. Frokost, lunch, middag, mellommåltid og kveldsmat.

 

Cardio først og styrke etter på, eller omvendt. Det tror jeg ikke har noe å si. Så lenge du jobber fysisk og presser kroppen så får du resultat. Det tror jeg de fleste er enig. Jeg er ingen ekspert, snakker kun ut ifra jeg selv har lest, gjort og erfart. Kroppen sin selv kjenner man best, så utforsk masse selv.

Lenke til kommentar

Det er ganske åpenbart at du ikke er en ekspert ja...

 

Magesekken utvider seg og magen blir større? :lol::lol::lol:

Det SIES at man skal spise fem ganger om dag ja. Hvorfor?

Det finnes INGEN holdepunkter for at man må spise ofte.

Det mest dustete argumentet er at man gjør det for å "holde forbrenningen oppe".

Vel... Da kan jo bare de som sliter med å gå opp i vekt la vær å spise for da stopper jo forbrenninga deres slik at de kan bli tyngre? :lol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...