Gå til innhold

Illegal streetracing er barnslig!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøre på bane her og kjøre på bane der :roll:

 

Så se da for F..... og lag de J...... banene.

 

Er ikke alle som kan hoppe i bilen/bussen/gopeden/sparkesykkelen og ta 10 min så er du på en bane!

 

Bilen i Norge er det som er størst hatet av politikere, men alikevel den største melkekua....

 

Jeg forøvrig driter vel i hva politiet og politikere sier om ungdom og bilkjøring, for alt er enten snakket langt oppi skyene eller pisspreik.....

 

Isteden for og rakke ned på ungdommer som har bil, og til tider kjører fort. Så se heller å få fingen ut av den altfor store ræva deres og hjelp dem til å forebygge dette som dere maser om hele tiden.

 

Er ikke mye vi forlanger....rettåslett bare et lite kikk i våres retning, og hjelp til å få etablert et tilbud i distriktene.

 

(en bane kanskje?)

 

Takk for meg *grin*

1315042[/snapback]

 

Å herregud :dontgetit:

 

Du kan ikke forlange at vi som sier at det er livsfarlig for ungdommer og andre som ferdes der hvor de kjører i 250kmt skal slutte å syte, men bygge en bane?

 

Det er da virkelig ikke MIN feil at en eller annen idiot kjører i 250km/t på en landevei, og det er da virkelig ikke JEG som har ansvaret for at han skal holde seg på en bane. Det er opp til seg selv, å vite at man ikke driver med slik idioti som street racing er.

 

Og de som driver med street racing kan heller få fingeren utav rævva, og starte å fikse seg en bane. Slik at de kan få kjøre ifred, uten at vi andre bryr oss.

 

Takk for din fantastiske mening!

Lenke til kommentar

Ordentlig streetracing er hvis man har amerikanske V8'ere.

 

Og til det med ungdommer kjører vilt og ditten og datten og fordommer. Altså, hvis man er ung så liker man fart og prøver seg ut på forskjellige ting. Alle liker å gi litt mer gass en gang i blant. Hvorfor kjøper ikke alle da en Lada ? Når man er eldre er fart og spenning blitt "borte" ved å kjøre raskt gjennom en gågate.

Lenke til kommentar

Herregud!! jeg har bare skum lest litt av det som er skrevet her..

 

Dere som ikke liker at noen kjører fortere enn andre får heller få opp øya for eldre mennesker som kommer midt i veien med bilene sine osv..

 

man er ikke noen skurk fordi om man bruker høyrefoten mer enn andre!!..

 

Jeg har hatt lappen i over 4år! kjører mye over 50tusen hvert eneste år. HOLDER SÅ OG SI ALDRI FARTSGRENSA! det er rett og slett helt komplett umulig med så lave fartsgrenser vi har her til lands!.

pr.dags dato har jeg aldri vært borti en annen bil eller kjørt av veien, det nærmeste jeg har vært og kræsje er når det kommer eldre folk midt i veien..

 

Og baner.. finn et norges kart sett en teinestift på alle de banene som man kan få kjøre på i hele landet, så ser dere hvor lett det bare er og stikke til en bane for og rase litt lovelig bil.. :(

 

Jeg må kjøre sikkert i minst 3-4 timer for og komme til f.eks gatebil.. der koster det jo fort 1000kr for og komme inn med bil! og man får kjøre kanskje maks noen få minutter ihver time....

 

Hadde det vært bedre tilbud her til lands så er det ikke tvil om at banene hadde blitt brukt ! man hadde fått mye "rase kjøring" bort fra veiene..

 

god natt

Endret av brusern
Lenke til kommentar

Folk bruker som regel å ha spottere som står i enden av strekningen for å passe på at det ikke kommer noen biler. Her i Trondheim har vi også lovlig dragracing hvor vi stenger av en strekning på Lade. Tror det er veldig FÅ som dragracer i en trafikkert gate.

 

Det du heller burde kicke på er de jævla Audi sjåførene. De kjører forbi så sinnsykt mye at det er helt latterlig. Jeg bruker å ligge i 100km/t når jeg har en Audi bak meg for å se om han kjører forbi bare for å kjøre forbi, og samtlige gjør det faktisk ! Jeg ligger i 100 og fyren vil forbi ! Dette kan være alt fra familiefarer til ungdommer. Jeg har ikke opplevd å hatt en Audi bak meg som IKKE vil forbi.

Sist gang lot jeg ikke bilen passere, jeg blåste fra han . Oppfordrer andre til å gjøre det samme. Aldri slipp en Audi forbi ! De er fienden.

Lenke til kommentar
Det du heller burde kicke på er de jævla Audi sjåførene. De kjører forbi så sinnsykt mye at det er helt latterlig. Jeg bruker å ligge i 100km/t når jeg har en Audi bak meg for å se om han kjører forbi bare for å kjøre forbi, og samtlige gjør det faktisk ! Jeg ligger i 100 og fyren vil forbi ! Dette kan være alt fra familiefarer til ungdommer. Jeg har ikke opplevd å hatt en Audi bak meg som IKKE vil forbi. Sist gang lot jeg ikke bilen passere, jeg blåste fra han . Oppfordrer andre til å gjøre det samme. Aldri slipp en Audi forbi ! De er fienden.

 

hahaha.. kjører audi selv, og jeg må ikke forbi alle

 

Oppfordrer andre til å gjøre det samme. Aldri slipp en Audi forbi ! De er fienden

:!:

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar
Folk bruker som regel å ha spottere som står i enden av strekningen for å passe på at det ikke kommer noen biler. Her i Trondheim har vi også lovlig dragracing hvor vi stenger av en strekning på Lade. Tror det er veldig FÅ som dragracer i en trafikkert gate.

 

Det du heller burde kicke på er de jævla Audi sjåførene. De kjører forbi så sinnsykt mye at det er helt latterlig. Jeg bruker å ligge i 100km/t når jeg har en Audi bak meg for å se om han kjører forbi bare for å kjøre forbi, og samtlige gjør det faktisk ! Jeg ligger i 100 og fyren vil forbi ! Dette kan være alt fra familiefarer til ungdommer. Jeg har ikke opplevd å hatt en Audi bak meg som IKKE vil forbi.

Sist gang lot jeg ikke bilen passere, jeg blåste fra han . Oppfordrer andre til å gjøre det samme. Aldri slipp en Audi forbi ! De er fienden.

6355073[/snapback]

 

Jeg har tatt livet av en Audi! Fronta med en :p (ikke min skyld)

Lenke til kommentar

Akkurat kritikken mot Audi mener jeg ikke stemmer.

Greit nok at enkelte modeller er store i forhold til andre og ruver litt mer i bybildet, men å si at alle vil forbi er sprøyt. Selv kjører jeg Audi, og jeg har lite eller intet behov for forbikjøring, med mindre jeg anser det som helt trygt og nødvendig. Og greit, jeg som alle andre liker å dra på når mulighetene byr seg, men kjører ikke uansvarlig for det. Mulig dette er litt OT, men liker ikke kritikken rettet mot Audi her, og at alle Audi-eiere er slik. De som kjører slik som du beskriver er stort sett ungdommer, nyrike eldre som har kjøpt en bil med mye hester og vil teste de. Klart, de fleste av disse skulle ikke hatt lappen med en slik oppførsel i trafikken!

Når det gjelder streetracing osv, så gjør de fleste det nok i mer kontrollerte former enn man selv tror. Her i Moss har jeg opplevd det en gang, på en lang flott veistrekning som var avsperret for å minske risikoen til å treffe noe/noen, og folk stod med walkie-talkie osv. Da syns jeg det iogforseg er greit, for da får de kjørt fra seg litt, og lærer litt mer om å kontrollere bilen og finne sine grenser :)

 

Og jeg er mer enn enig med de som sier at staten bør bygge baner, for det vil ta en haug med farlige situasjoner bort fra veiene, og forhåpentligvis minske antall ulykker i tidene fremover.. :)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe i mot streetracing så lenge de kjører skikkelige biler, nedmodda og stylete sierra'er som er kjøpt fra bruktbilhandler på toten er i mine øyne værre enn alt annet, til og med traktorer får mer respekt. Greit nok å style en og annen mazda rx7/mx5 eller nissan skyline/mitsu evo men for guds skyld hold dere unna volvo, opel og all den andre møkka som ikke funker til annet enn familievirksomheter.

Lenke til kommentar

Mange forskjellige meninger her jah..=)

 

Selv synes jeg streetracing er greit, bare det så lenge du ikke tror du eier veien og at du ikke tar hensyn til andre biler på veien.

 

Var en som nevnte noe om amerikanske V8'ere..

Fattern har en Mustang V8 =) Må være ærlig og si det er veldig artig og dra på å dra fra/forbi biler (audi som nevnt tidligre=P).

Et sted som er morsomt og få noen biler til og bli med på en liten racing er opp Ekebergtunnelen og videre opp mot Ryen (for dere som er kjent der).. =D

Lenke til kommentar
Ordentlig streetracing er hvis man har amerikanske V8'ere.

 

Amerikanske muskelbiler duger fint når man skal rett fram, men skal man ligge "klistra" i svingene i stor fart så ville jeg ALDRI valgt en amerikaner...

6461738[/snapback]

Har du sett tokyo drift? :whistle:

Endret av haakie
Lenke til kommentar
Ordentlig streetracing er hvis man har amerikanske V8'ere.

 

Amerikanske muskelbiler duger fint når man skal rett fram, men skal man ligge "klistra" i svingene i stor fart så ville jeg ALDRI valgt en amerikaner...

6461738[/snapback]

Har du sett tokyo drift? :whistle:

6475017[/snapback]

Ja, for den filmen er jo så sykt sannsynlig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...