Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Romkamerat med kjæreste


Anbefalte innlegg

Jeg tror egentlig at hun forsvinner, ihvertfall for en god stund. Hun la mye av skylden på Pål på at hun hadde vært der så mye, siden han gav henne lov til å være der. Jeg synes ikke dette argumentet hennes holder så veldig mye, siden hun var til stede under forrige "offisielle samtale", og fikk høre akkurat det samme: At vi kom til å sette foten ned dersom hun ikke sluttet å bo der.

 

Uavhengig om dette er trolling, så er det ufattelig spennende og lese. Vi trenger så mye detaljer som mulig!

Vel, det er ikke trolling. Jeg skjønner egentlig at man kan tro det, for hele situasjonen har jo vært noe man helst finner i en barnehage. Mange vi har fortalt om dette, har egentlig ikke trodd på oss - før de har sett det med sine egne øyne.



Anonymous poster hash: ee634...3e8
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva skjer med Pål? Kommer han til å være hos henne?

Han sa at han skulle ned igjen i leiligheten i dag. De reiste på et eller annet tidspunkt i natt. Har ikke sett han i dag. Hun har ikke tatt med seg koffertene sine, men vi gav henne klar beskjed om at dersom det stod noe igjen - så måtte Pål ta det med, eller så kastet vi det. Det er ikke snakk om at hun slipper inn hit igjen.

 

På fredag hadde han faktisk sagt til henne at dersom det ikke fungerte at hun bodde der oppe, så kom ikke forholdet til å fungere.

 

Anonymous poster hash: ee634...3e8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Endelig at det nærmerer seg på en slutt, samtidig er det vemodig og trist. Noe ala når du er snart ferdig med tredje film av Ringenes Herre. Men ja, bra All-In av deg og Lars.

 

Jeg forventer at dere skal holde oss med helt til slutten.

 

Forresten! Prøv å lage en manus utfra det og prøv å selge filmrettigheter. Tror at det ville ha blitt en syksyksyk bra film :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hahah! Jeg er nesten rørt over tilbakemeldingen. De fleste andre jeg har snakket om problemet med er også oppslukt i hvordan det går. Uansett, så har jeg ikke sett snurten av henne siden hun ble kastet ut. Jeg vet at hun har hatt noen fæle rasebyger i leiligheten i etterkant. Helt vill, visstnok. Slår i vegger og dører. Men det får gå siden det ikke er hos oss.

 

Det var litt morsomt at hun klaget på måten vi tok det opp på, da vi kastet hun ut. Hun likte ikke at vi kjeftet og tok det opp midt på natten (ca kl 1 - fordi vi ventet på at de skulle komme hjem fra seksmånedersjubileet deres). Lars kontret perfekt med at vi hadde våknet mange ganger pga. kjeftingen hennes midt på natten. Da ble hun stille.

Uansett så har Pål også fått mer frihet. Noe han også har innrømt. Han sover derimot oppe hos henne - men nå er det faktisk mulig å være sammen med fyren uten at hun er der.

 

Alt er egentlig bra med tanke på bosituasjonen hittil. Pål har sagt at hun er bekymret over at foreldrene hans skal finne ut hvordan hun er. Jeg har derimot snakket personlig med faren hans, og sagt litt om hvordan hun egentlig er.



Anonymous poster hash: ee634...3e8
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Bra du ikke er redd for å dele da, for det der er ikke bra.

 

Kanskje Pål kan klare å rive seg løs. Bra dere har sluppet henne. Tro om de prøver seg igjen etter ei stund og håper dere har glemt?

Hun spurte også, via Pål om det virkelig var "for alltid" at hun ikke var velkommen der. Vi sa at det var snakk om på ubestemt fremtid. Minst et par måneder. Jeg skjønner egentlig ikke at hun orker tanken på å være i leiligheten vår når hun vet at to personer der egentlig ikke kan fordra henne.

 

Så hun er klar over at hun oppfører seg som en uoppdragen bikkje men gidder ikke gjøre noe med det?

 

For et fantastisk menneske.. /s

Hun brukte egentlig hele tiden unnskyldningen: "Vet dere ikke hvor vanskelig jeg har det?". Mer enn det inntrykket vi har hatt når hun er hos oss, trenger vi egentlig ikke for å vite hva slags person hun egentlig er. Anonymous poster hash: ee634...3e8

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...