Gå til innhold

Multicom strømforsyning


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nok ikke helt usannsynlig. Det er såpass mange som har slike kabler liggende, at det ville vært litt sløsing å gi med en slik kabel til alt utstyr som sendes ut.

 

Du får kjøpt slike kabler billig på clas ohlson, biltema, elkjøp eller liknende.

Den eurokabelen eller hva det nå heter er en kabel min far har brukt i forbindelse med instrumenter og forsterkere og liknende.

Så det er bare en vanlig kabel som ikke nødvendigvis brukes til PCer, og jeg kan bruke den kabelen jeg har?

Lenke til kommentar

Sorry masinga her, men det står på kabelen 10A 250V. Det er vel for mye hvis PCen skal ha 220-240?

 

Det betyr bare at kabelen tåler 10 Ampere og 250 Volt.

Du har sannsynligvis mellom 220-240 i veggen der du plugger i kabelen.

 

Ingenting å være redd for, bare å bruke den kabelen.

 

edit: haha, føler meg treg å skrive når det kom 3 svar inn mens jeg skrev.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Ok, jeg prøvde det, og det gikk som det skulle. Trykker på på-knappen og maskina skrur seg på, men jeg får ikke opp noe bilde på skjermen, og har prøvd to skjermer nå.

http://imgur.com/3EDaNyl

denne kabelen fulgte med, men det er vel en slik kabel som skal være inne i PCen? Kan dette være problemet? Windows skal være forhåndsinstallert, men det skal da vel komme opp noe på skjermen uansett?

Lenke til kommentar

Den kabelen er til overs fra strømforsyninga, ergo noe som ikke er i bruk. er for blant anna diskettstasjon og gamle harddisker og cd/dvd rom med molex kontakt.

Det som gjør at pcen ikke booter er vanskelig og sei. Siden det kan være så mange ting.

 

Edit: kan være skjermkort,ram,prosessor. og eventuelt en kontakt som er dotte ut på hovedkort eller skjermkort.

Endret av sirhedly
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...