Gå til innhold

Age of Conan - for oss over 30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,

 

Samme gjelder litt for meg også. Har ikke en gang fått med meg alt som har blitt endret. Men det jeg vet, som virkelig gjorde at jeg sluttet var at AoC krasjet litt for mye tidligere. Dette ser hvert fall ut for min del til å være vekke. Er nok bugs ennå, men forumene sier de aller fleste har gått vekk.

 

Patcher kommer fremdeles, til og med nytt content. Og Halloween har blitt feiret, og holder på til mandag.

 

Fortsatt en del ubalanse mellom klassene, men slik er det strengt tatt i alle spill.

Lenke til kommentar

Husker selv at jeg ble mektig imponert over stemningen og spesielt musikken da jeg spilte det første gangen. Blir vel så jeg må fyre det opp igjen i løpet av helgen. Har de gått bort ifra betalingsmodellen eller er det slik som gamle dager at man betaler for en måned om gangen?

 

AoC er blitt f2p - med noen begrensninger. Les på siden deres : http://www.ageofconan.com/playfree

 

Gi beskjed om du installerer i løpet av helgen, så kan vi levle sammen om ønskelig.

Lenke til kommentar

Flott initiativ :)

Jeg logget inn i AOC for en stund siden og ble rett og slett paff over den fortsatt lave kvaliteten på dette spillet, her har funcom gjort en slett jobb med oppdateringer og det som er. Føles kunstig og det er ingen flyt i dette spillet overhodet. Flust med bugs fortsatt. Men jeg vet historiemessig er spillet topp.. men føles feil å spille dette i 2013.

Lenke til kommentar

Flott initiativ :)

Jeg logget inn i AOC for en stund siden og ble rett og slett paff over den fortsatt lave kvaliteten på dette spillet, her har funcom gjort en slett jobb med oppdateringer og det som er. Føles kunstig og det er ingen flyt i dette spillet overhodet. Flust med bugs fortsatt. Men jeg vet historiemessig er spillet topp.. men føles feil å spille dette i 2013.

 

Hei,

 

Synes det er interessant det du skriver. Jeg var veldig i tvil før jeg selv tok meg i nakken for å faktisk sjekke ut denne glemte perlen igjen.

 

1) Grafisk, ligger det milevis foran mange og de mest populære MMO spilene der ute.

2) Musikk og stemning, sorry, men her er det faktisk INGEN spill som er bedre enn Age of Conan

3) Bugs har blitt revet vekk i årene som har gått. Klart det er mange igjen, men har ikke alle slike online spill tonnevis av bugs? De har til og med "fikset" Nvidia feilen, med DXDIAG error som poppet opp hos alle Kepler eiere. Det i seg selv er jo en kjempe ting! (Selv om jeg har lest på forum at hverken FC eller Nvidia har gitt svar på hva som var feil).

4) Eldre spiller klientell. Dette er viktig for min del, da jeg er rimelig frustrert over mengden med yngre garden som ikke vet hvordan det var å vokse opp med spill på 90-tallet.

5) Funcom skal kjøre revamp på hele crafting systemet nå, bra gjort på et 5 år gammelt spill, som ja, har en relativ liten spillerbase.

 

Alt i alt, intro timene i AoC gir deg en fantastisk følelse av å være på for å følge historien, og hva som skjer videre. Man leser og følger med, er ikke bare trykk next next ok også har man et quest! Positivt igjen i mine øyne.

 

Vi har jo alle vår egen smak, men synes AoC fortjener litt mer ros nå enn tidligere.

 

Ellers er jo også det nettopp blitt gjort en server sammenslåing, ikke helt 100% ferdig ennå. Hvor USA og EU nå er sammen. Med andre ord, man trenger ikke å gå i to timer før man treffer andre.

 

Raid grupper får man på 5-10 minutt! Er ikke så ille det!

 

Håper andre som vil ta opp igjen, er trossalt gratis å spille, med mindre funksjoner som er tatt vekk.

Jeg har subbet igjen, og gleder meg på reisen til level 80!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...