Gå til innhold

Gammel fototeknikk på fremarsj


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt som pixelpeepere og DXOmark fanboys, altså ;)

 

Eller så kan det være instagrammere som vil tilbake til kilden.

 

Kanskje, noen er sikkert like opptatt av det tekniske med ett kamera som bildene.

 

Mulig, det slår meg som ett lite rasjonelt valg isåfall, dette er jo en ganske tungvint måte å oppnå en effekt.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Det er ikke så lett å se fra denne enden om du var ironisk eller ikke, men ja, jeg tolket innlegget dit til at det var det du mente.

 

Ok, jeg kan ihvertfall oppklare at det ikke var det jeg mente. Dvs, jeg mener at det er en ganske meningsløs påstand at bildene blir bedre av dette, men jeg har ikke noe imot at folk driver med hva de vil i hobbyen sin.

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg vil nok si at det å få fisk på kroken, ikke alltid er hensikten med det å fiske ;)

 

Nettopp. Og for noen er det ikke bare det å legge ut et bilde på Facebook som er hensikten med å fotografere, så jeg kan helt greit akseptere at noen fotograferer med eldgamle metoder, synes til og med at det høres ganske morsomt ut.

Lenke til kommentar

Nettopp. Og for noen er det ikke bare det å legge ut et bilde på Facebook som er hensikten med å fotografere, så jeg kan helt greit akseptere at noen fotograferer med eldgamle metoder, synes til og med at det høres ganske morsomt ut.

Skal ikke protestere på det.

 

Det er mange gode grunner til å leke med eldgamle metoder, og jeg liker at det finnes mennesker som vil sysle med slikt den dag i dag. Men det er ikke noe for meg, da jeg er for lat ...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...