Gå til innhold

Kamptråd: Newcastle - Chelsea

Muggkaare

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seriøst hva faen skjedde her? Så vidt jeg forsto fra vglive eide vi kampen første timen, og etter det har jeg ikke kunnet følge med. Så taper vi 2-0?

Dere hadde ballen og kontrollen i første omgang, men i nærhet av å skape noen mål var dere egentlig aldri. Jeg synes at Luiz har vært svak idag, litt for lite bevegelse i toppen når Chelsea presser fra kantene.

Skrevet

Velkommen November, favorittmåneden til alle som holder med Chelsea.

Ikke tull en gang. Kan se om jeg finner igjen statistikken vår for denne tiden. Kan like så greit starte med u21 laget denne perioden. :p
Gjest medlem-105082
Skrevet

Taper aldri kamper når jeg mekker kamptråd, freshern!

Fyr opp en kamptråd mot Tottenham også!

Gjest medlem-105082
Skrevet

Blir det seier, så kan han massere deg mens du forteller hvor mye bedre Newcastle er.

Skrevet

Hahaha, yes sir! Planen er å se kampen med Snurreleif, så det hadde jo vært ekstra deilig med seier da.

Fuck you den Kamptråden mekker jeg!

Blir det seier, så kan han massere deg mens du forteller hvor mye bedre Newcastle er.

:(

Skrevet

Du må gjerne fikse en kamptråd, Snurris, men vi kommer alle til å bruke den Admiral Necrolamedor mekker. Så vær nå litt snill.

• Liker 1
Skrevet

Ja, litt surt at det er små sifre sammenlignet med kampen neste helg.

Men det går bra. Du vet at jeg er en omsorgsfull kar som aldri hadde mobbet deg for det. Ihvertfall ikke så alt for lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...