Gå til innhold

Skjulte annonsevisninger


Anbefalte innlegg

For min del så besøker jeg sidene direkte. Ligger ofte og vaker på forumssidene, for så å trykke meg derfra direkte til artikler eller en av hovedsidene.

 

Merk at dette ikke skjer hver gang, samt at jeg aldri slår av PC-en. Jeg kan derfor fortsette en økt på nettverket her over flere dager. Har ikke sett noen spesiell rytme i dette, det bare skjer av og til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for informasjonen.

 

Besøker dere hw.no direkte, eller kommer dere ofte fra lenker på google, facebook eller andre eksterne kilder?

Husker faktisk ikke. Mener på at jeg gjør det direkte fra hw.no, men hender ofte at jeg trykker på artiklene som popper opp i toppen av forumet.

 

nywjhq.jpg

Lenke til kommentar

Fikk Adblock sperringen opp nå igjen. Men varer 1-2 sekunder så forsvinner den så rakk ikke se noe annen info..

 

gtdfib.jpg

 

Skjedde når jeg rota rundt på forumet, så trykket jeg på "Denne TV-en har alt: 8K-oppløsning.." Står Hardware.no, men den tar deg til Teknofil.no.

 

Ikke mange minuttene tidligere jeg kikket rundt på andre artikler på hardware.no, så den kan umulig ha glemt meg.. mulig den har glemt meg fra Teknofil?

Lenke til kommentar

Hvis det skyldes bruk av flere maskiner må det være noen som har hacket kontoen min :hmm:

 

Jeg har aldri logget inn fra andre maskiner enn den jeg nå bruker. Kan det lønne seg å bytte passord? Er det mulig for tek-folkene å logge IP og bekrefte at det faktisk bare er min IP som logger inn som meg (har fast IP)?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 6 måneder senere...

Opplever svært ofte dette: Jeg er markert som innlogget, men annonsene vises. Når jeg reloader så forsvinner annonsene. Siden reloades ikke automatisk av seg selv. Dersom jeg åpner artikler fra tek.no i bakgrunnsfaner når annonsene vises, uten at jeg har reloaded, så vises også annonsene i de nye fanene.

 

Chrome / Chromium.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...