Gå til innhold

Skjulte annonsevisninger


Anbefalte innlegg

Sidene laster inn med annonser synlige (teller som en annonsevisning for annonsøre). Så dukker navnet mitt opp øverst til høyre og annonsene blir fjernet. (Under tregt nettverk, og spesielt om jeg går fra en Tek-side til en annen.)

 

Jeg føler både jeg og annonsørenen blir lurt av Hardware Ekstra. De får visnigner som ikke er verdt noe og jeg sparer ingen båndbredde siden jeg må laste inn annonsene uansett.

 

Løsningen deres er ikke god nok. :nei:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Takk for tilbakemeldingen.

 

Vi er klare over dette. Det gjelder bare på den første sidevisningen før du har blitt automatisk innlogget, så det er ikke noe som skjer på hver visning.

 

Siden lastes som normalt først, mens den sjekker i bakgrunnen om du har en automatisk innlogging i Min Tek. Hvis den finner en innlogging logges du inn og siden lastes på nytt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Erlend, dette stemmer ikke. Jeg sjekket i dag via browser UI at jeg hadde alle cookies jeg forventet for Hardware.no. Dette er primærdesktopen min så jeg regnet med å skulle være innlogget. Gikk til hw.no, så annonser, gikk noen sekunder, også forsvant annonsene og navnet mitt dukket opp i stedenfor.

 

Dette kan være en annen effekt av innloggingsproblemene jeg har raportert om tidligere. Jeg blir fremdeles ikke allitd innlogget i IE, for eksempel.

Endret av Aeyoun
Lenke til kommentar

Synes også dere burde gjøre noe med innloggingen for medlemmer. Veldig ofte må siden lastes 2 ganger. Ofte må man også trykke tilbake 2 ganger for å faktisk komme tilbake. Jeg opplever også ganske ofte å måtte logge inn på nytt, selv om jeg "aldri" lukker fanen som jeg bruker på Tek/forumet. Slik jeg bruker sidene klikker jeg meg frem og tilbake mellom forumet og linker til artikler eller topp-linkene til tek/hardware/amobil osv.

 

Sidene deres oppleves derfor som trege og lite brukervennlige.

 

Hvorfor ikke lage "medlem.tek.no" og skille sidene helt for medlemmer/ikke medlemmer? Blir kanskje litt tull med å få integrert forumet i dette, ikke vet jeg, men slik det er nå synes jeg det er litt lite brukervennlig.

Lenke til kommentar
Jeg føler både jeg og annonsørenen blir lurt av Hardware Ekstra. De får visnigner som ikke er verdt noe og jeg sparer ingen båndbredde siden jeg må laste inn annonsene uansett.

 

Løsningen deres er ikke god nok. :nei:

Enig.

 

Hvilket selskap er det som kjøper annonseplass hos Tek.no?

Bør kanskje informere dem om akkurat dette.

 

Her betaler jeg 29,- kr måneden, + at Tek.no får reklameinntekter fra meg. Ikke bare det, den "Anti Adblock" popper opp heletiden. Ja greit nok at den forsvinner etter 2 sekunder, men fortsatt unødvendig, samt irriterende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Synes også dere burde gjøre noe med innloggingen for medlemmer. Veldig ofte må siden lastes 2 ganger. Ofte må man også trykke tilbake 2 ganger for å faktisk komme tilbake. Jeg opplever også ganske ofte å måtte logge inn på nytt, selv om jeg "aldri" lukker fanen som jeg bruker på Tek/forumet. Slik jeg bruker sidene klikker jeg meg frem og tilbake mellom forumet og linker til artikler eller topp-linkene til tek/hardware/amobil osv.

Hei

 

Hvilken nettleser bruker du når du opplever dette?

Lenke til kommentar

den "Anti Adblock" popper opp heletiden. Ja greit nok at den forsvinner etter 2 sekunder, men fortsatt unødvendig, samt irriterende.

Hei

 

Er du Ekstra-medlem skal du ikke få noen melding om Adblock. (Den skal heller ikke forsvinne etter to sekunder). Kan du si noe om hvilken nettleser du bruker?

Lenke til kommentar

Jeg for min del bruker Internet Explorer 11 (modern mode), Firefox 24 (Unity), Opera 18 (Macity), Firefox Mobile 22 (droidity). Jeg startet en separat tråd for innloggingsproblemer tidligere. Jeg tror ikke lengre jeg logger inn en gang om dagen, men kanskje annenhver eller hver tredje dag? Det er mye oftere enn bare en gang iallfall. Bruker stort sett de samme enhetene og nettleserne hver dag.

Lenke til kommentar

Jeg for min del bruker Internet Explorer 11 (modern mode), Firefox 24 (Unity), Opera 18 (Macity), Firefox Mobile 22 (droidity). Jeg startet en separat tråd for innloggingsproblemer tidligere. Jeg tror ikke lengre jeg logger inn en gang om dagen, men kanskje annenhver eller hver tredje dag? Det er mye oftere enn bare en gang iallfall. Bruker stort sett de samme enhetene og nettleserne hver dag.

Takk

 

Jeg husker tråden din, og synes det er veldig rart at du opplever disse problemene.

Jeg skal undersøke loggen din nærmere og se om vi kan finne ut av dette.

Lenke til kommentar

Hei

 

Er du Ekstra-medlem skal du ikke få noen melding om Adblock. (Den skal heller ikke forsvinne etter to sekunder). Kan du si noe om hvilken nettleser du bruker?

Jeg bruker Firefox (nyeste) som pr dags dato er v24.

 

Adblocker er forøvrig aktivert, men skal jo strengt tatt ikke spille noen rolle.

 

Virker som jeg har samme problem som resten her, at den besøker siden 'avlogget', så logger den på mens siden lastes, man får opp adblock sperring, så blir man logget inn, så fjernes adblock vinduet igjen.. skjer flere ganger om dagen.

Lenke til kommentar

Hei

 

På det skjermbildet er du ikke innlogget, og du har Adblock aktivert. Derfor får du meldingen :)

Joda, men jeg har aldri logget ut, likevel kommer denne opp med ujevne mellomrom.

 

Edit: Noen ganger forsvinner den etter et par sekunder, andre ganger må jeg logge inn (som denne gangen).

Endret av madammim
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...