keffa Skrevet 2. oktober 2003 Skrevet 2. oktober 2003 Hei. Jeg har en WDC 200 gb hd som plutselig etter litt fikling med Partition Magic mista 70 dyrebare gigabyte!! Etter uttaliige forsøk på formatering, fdisk osv, har jeg vurdert å sende den inn til sjekk et eller annet sted, men før jeg gjør dette lurte jeg på om noen vet om noe program eller lignende man kan ordne dette på selv. Det jeg vil, er rett å slett å blanke ut hele disken, slik at jeg får 200 fine rene giga tilbake. Noe merkelig i denne saken er at når jeg kjørte boot cd`en til Win 98 se, så fant den den bortgjemte partisjonen, men ville ikke formatere den!! Takk for all mulig hjelp.
Demogorgon Skrevet 2. oktober 2003 Skrevet 2. oktober 2003 kan det ha noe med at du mister alt over 131gb i win xp uten cervice pack1?.. virker jo mistenksomt ut siden det er samme anntall gb som du mangler.. tenker bare høyt, men det kan vel være en tanke..
Beo Skrevet 2. oktober 2003 Skrevet 2. oktober 2003 http://support.wdc.com/download/index.asp#diagutils Her laster du ned DLG Diagnostic Lager en bootbar gjennopprettningsfloppy Etterpå er disken lik det den var når du kjøpte den [/url]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå