Gå til innhold

[Løst] Kontantkort med data?


Anbefalte innlegg

Jeg har en tab som jeg bruker når jeg er på jobb av og til. Fram til nå har jeg hatt et abonnement med 500mb i mnd og spotify inkludert, samt et "all in one" abonnement til telefonen. Har lyst på bare et abonnement og lurer derfor på om det finnes et kontankort med noen hundre mb inkludert til nettbrettet jeg ikke bruker så ofte?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-YvxSGO

Alle telenor kontantkort inneholder 200mb hver måned hvis jeg ikke tar feil.

 

EDIT: det er 200mb hver måned i 3 måneder når abb. er nytt. etter 200mb er brukt opp koster det 10kr/MB men med en makspris på 10kr hver dag.

 

hvis du ikke bruker så mange MB per måned og ikke ringer med den kan du bare lage et nytt kort hver tredje måned. gratis er det også :) 200mb per mnd = 0 kr.

Endret 21. oktober 2013 av Whitehat

Endret av Slettet-YvxSGO
Lenke til kommentar

Alle telenor kontantkort inneholder 200mb hver måned hvis jeg ikke tar feil.

 

EDIT: det er 200mb hver måned i 3 måneder når abb. er nytt. etter 200mb er brukt opp koster det 10kr/MB men med en makspris på 10kr hver dag.

 

hvis du ikke bruker så mange MB per måned og ikke ringer med den kan du bare lage et nytt kort hver tredje måned. gratis er det også :) 200mb per mnd = 0 kr.

Vel, helt gratis blir det jo ikke, det vil koste 50 kr vær gang du bestiller nytt kort.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YvxSGO
  arnekohn skrev (På 21.10.2013 den 23.28):

Vel, helt gratis blir det jo ikke, det vil koste 50 kr vær gang du bestiller nytt kort.

hvor jeg jobber ( expert ) koster det ihvertfall ikke noe å opprette abb. men kan jo variere fra butikk til butikk :)

Endret av Slettet-YvxSGO
Lenke til kommentar

Jeg gikk for chess kontant global. Der koster det bare 20kr dagen og de struper ikke hastigheten min. Kan også kjøpe datapakke for 12mnd til ca 600kr og da får jeg 1000mb inkludert i 12mnd hver mnd uten å fylle på kortet.

 

Er det noen grunn til at du ikke gikk for Chess SuperKontant? Står at maksprisen er 10 kr/dag.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...