Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Beste og kuleste ungdomsbil!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Saab er faktisk ekstremt undervurdert, hadde selv en 9000CSE 1997 og det er uten tvil den beste bilen jeg har hatt! Skulle aldri solgt den :*(

Enig i det. De går billig nå! Komfort, plass, utseende, og motor, er etter min mening nesten uslåelig for prisen. (Fikk min for 40 000 kroner. 120k km, nesten helt strøken, og en eier).

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Sør trøndelag , oslo og ibærheten

 

den der va nice. Men inni va den stygg. Da e galant et bedre valg. My reiner inni med utstyret og mer grommer.

 

 

Ja, men du får ofte en del mer utstyr og luksus i saab enn på galant'ene. Kjører du mye og en del lengre avstander er det verdt å vurdere, det har jeg lært ^^ Interiøret på den jeg linket er også ikke slik det er på alle, de er forskjellige som de fleste biler ;)

Lenke til kommentar

 

 

Ja, men du får ofte en del mer utstyr og luksus i saab enn på galant'ene. Kjører du mye og en del lengre avstander er det verdt å vurdere, det har jeg lært ^^ Interiøret på den jeg linket er også ikke slik det er på alle, de er forskjellige som de fleste biler ;)

håpe æ ;) da ska æ vurder galant , saab og honda accord

Lenke til kommentar

 

 

Ja, men du får ofte en del mer utstyr og luksus i saab enn på galant'ene. Kjører du mye og en del lengre avstander er det verdt å vurdere, det har jeg lært ^^ Interiøret på den jeg linket er også ikke slik det er på alle, de er forskjellige som de fleste biler ;)

sett på mang på finn. Utstyret e jo nesten likt på alle. Galantan har mindre og reiner utstyr. Ser my bedre ut :/ men bilan dem e kul ellers. Koffor e det så my uystyr frammi saab. Bli jo bare rotat

Lenke til kommentar

Mye utstyr i Saab? Den tar jeg ikke helt.

Utstyret i Saab'er går da for å være veldig enkelt, og for mange faktisk "gammelt og kjedelig". (Noe det vel også er).

 

Ville gått for denne kanskje:

http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=44433072

Det er for mye gammelt og kjedelig utstyr i front inni. Om du sammenligner galant og saaben du linket til. Tok du den nå?

Lenke til kommentar

Mye utstyr i Saab? Den tar jeg ikke helt.

Utstyret i Saab'er går da for å være veldig enkelt, og for mange faktisk "gammelt og kjedelig". (Noe det vel også er).

 

Ville gått for denne kanskje:

http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=44433072

sisten var bedre inni. Men jeg liker virkelig ikke baken på den der du linket til. :/ vet egentlig ikke helt va jeg ser etter der . Men får tenk litt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...