Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Beste og kuleste ungdomsbil!


Anbefalte innlegg

Hei her kan du dele erfaringer og meninger om temaet: kuleste ungdomsbil.

Det er forskjellige meninger om hva som er en kul ungdomsbil og hva det innebærer. Noe som er viktig er at det ikke bare er en kul bil, men at den ikke er alt for kostbar i forsikring.

 

Jeg ser selv etter en førstegangsbil. Har lyst på sedan 2000-206 modell. km under 160 K. prisklasse: 70-80K. Har sett på Mitsubishi galant sedan sportsklasse/ med sportsfanger, golf 4/5 og honda Accord. kom gjerne med flere biler som kan passe. Utsendet og lite rust og km stand er VIKTIG!! helst så vil jeg ha 4 dørs, siden det er mest praktisk og 5 seter.

Farge kan variere: men helst svart,grå,sølv,blå eller oransj.

 

har også sett på Sierra, Ford, Volkswagen og Toyota

 

men usikker på valg av bil?

 

kan diskutere andre bilmerker også, trenger all hjelp jeg kan få.

Endret av Petterboy95
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Bør ha bakhjulsdrift, manuell kasse og litt motor. Ofte kan dette være litt dyrt å forsikre, særlig mtp. motorstørrelse.

 

Jeg er keen på S13 når jeg blir 18, med forsikring på pappa ser det ut til å gå greit det.

Lenke til kommentar

Bør ha bakhjulsdrift, manuell kasse og litt motor. Ofte kan dette være litt dyrt å forsikre, særlig mtp. motorstørrelse.

 

Jeg er keen på S13 når jeg blir 18, med forsikring på pappa ser det ut til å gå greit det.

ja skal ha manuell gir og litt motor, usikker på om det blir bakhjuls eller forhjuls eller 4 hjuls drift.

men bmw er alt for dyrt å forsikre. jeg må nokk ha det på meg selv. å bmw har dyre deler. så blir nokk ikke bmw eller Audi :( det blir om noen år ;)

OFF TOPIC!!!

Lenke til kommentar

Den beste ungdomsbilen nå om dagen mener jeg er BMW E39. De er lave i pris, ikke veldig dyre å forsikre sammenlignet med andre biler, sikre og veldig gode å kjøre. At delepriser hos premiummerkene er høye er etter mine erfaringer oppskrytt.

 

ja sett på noe sånn vist jeg skal velge bmw, ,men iåmed jeg vil ha 2001 modell og gått kort, blir de veldig dyre i den standen jeg er ut etter :/ bare bmw du kan anbefale?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Hva med Toyota MR2? Kanskje ikke det billigste å forsikre, eller det mest optimale å ligge sidelengs i, men den ser jo helt grei ut.

 

Ex-mil Defender eller Suzuki Jimny, ikke de raskeste bilene (snarere tvert i mot), men med hevesett og litt grove dekk :love:

Lenke til kommentar

Hva med Toyota MR2? Kanskje ikke det billigste å forsikre, eller det mest optimale å ligge sidelengs i, men den ser jo helt grei ut.

 

Ex-mil Defender eller Suzuki Jimny, ikke de raskeste bilene (snarere tvert i mot), men med hevesett og litt grove dekk :love:

toyota mr2 e en nydelig bil<3 men fins den i 4 dørs da?

Lenke til kommentar

Hva med Toyota MR2? Kanskje ikke det billigste å forsikre, eller det mest optimale å ligge sidelengs i, men den ser jo helt grei ut.

 

Ex-mil Defender eller Suzuki Jimny, ikke de raskeste bilene (snarere tvert i mot), men med hevesett og litt grove dekk :love:

suzuki jimny er nokk brae biler. Men ikke den type bil jeg ser etter
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

toyota mr2 e en nydelig bil<3 men fins den i 4 dørs da?

Nei, kan nok være vanskelig å presse folk ned i baksetet, og få med seg mye bagasje.

 

Et alternativ til BMW 5-serie, kan være Mercedes 190E?

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Alfa 156

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44606178

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44483821

Skiller seg ut og går bra.

 

Saab 9-3

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44433072

Fin bil og veldig fin blåfarge. 2 liters turbomotoren går også veldig greit.

 

Saab er faktisk ekstremt undervurdert, hadde selv en 9000CSE 1997 og det er uten tvil den beste bilen jeg har hatt! Skulle aldri solgt den :*(

Lenke til kommentar

Den beste ungdomsbilen nå om dagen mener jeg er BMW E39. De er lave i pris, ikke veldig dyre å forsikre sammenlignet med andre biler, sikre og veldig gode å kjøre. At delepriser hos premiummerkene er høye er etter mine erfaringer oppskrytt.

 

Ufattelig harry. Tenker pakkisbil med en gang.

 

En Toyota Celica eller Volvo 940 er etter min mening mye kulere, men det er nå bare mitt syn på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...