Gå til innhold

Hvilket kabinett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe nytt kabinett.. Men jeg vet ikke hvilket jeg skal kjøpe..

Vil ha et kabinett som er "pent" å se på, god plass i, og godt og enkelt å skru i...

Vil helst ikke ha et kjedelig "grått" kabinett som alle andre har.. Som f.eks. Chieftec..

:woot:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kor mykje peng du vil bruke da? Om du har råd er jo lian li det ultimate. :wink: Om du ikkje likar cheftec berre på grunn av utseende, så kanskje thermaltake X3?

Skrevet

Glemte å skrive hvor mye jeg skulle bruke :oops: vil ikke bruke mer enn ca. 1000 med PSU...

Har tenkt å bestille disse komponentene:

CPU: AMD Athlon XP 3000+

DVD Brenner: NEC DVD-brenner IDE ND-1300, Bulk DVD+R/+RW og DVD-R/-RW

Harddisk: Maxtor DiamondMax Plus 9 200 GB 8 MB

Hovedkort: Abit NF7-S V2

Ram: GeIL PC3200 Golden Dragon Series 512MB

Skjermkort: PowerColor Radeon 9800 PRO 128 MB

Skrevet

De inkommende RaidMax midi towerne på microplex ser fine ut..

veit ikke om det er god plass eller om det er lett å skru i dem da :p

De er også veldig billige

Skrevet

som sagt de nye raidmaxene som skal komme inn på microplex ser råe ut, hadde jeg vert deg ville jeg venta.. ikke koster de så mye heller, 495- tror jeg, og så vidt jeg vet er det ganske god plass i raidmax kabinetter.

Skrevet

Compucase CI-69U6 fikk glimrende test her på huset. Jeg kjøpte det selv for et par måneder siden og er svært fornøyd. Stort, oversiktilig, solid, to 12 cm vifteplasser, kurant psu, god demping av drevstøy. Ser kanskje ikke så voldsomt fancy ut, men du får et kabinett du kan leve med så lenge atxstandarden er aktuell. Og det er vel en del år fremdeles. Og hvis du vil personalisere er det jo bare å ta frem malekost og sjablonger.

Skrevet

Er det noe i denne duren du mener? silver.jpg Gjesp....

Vel, bedere enn de tåplige Thermaltake wannabe'ene.... Raidmax... :grumpy: " border=0 alt="user posted image" >

Skrevet

Ja jeg og har et compucase-69 kabinett... bare at det er SORT.. og ser helt annerledes ut enn det som er ovenfor her... (Mye stiligere)

So dostojevski sa så er det stortt, og har to 120x120 mm vifte plasser..

veldig deilig å ha et så stort kabinett når man ofte er inni for å rote litt rundt.. godt å ha litt lebensraum! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...