Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

hva skjer om du injeserer deg med glidemiddel

MrArbeidsledig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som johanf sier, det går nok bra. Dra til legen om du tror du kan ha fått betennelse eller får andre plager, om ikke går det vel sikkert bra. Gjør nå ikke slikt igjen :nei:

Skrevet

Svir ikke det noe for jævlig da?

Glidemiddel er ikke akkurat noe sterilt stoff. Du kan vel i værste fall oppleve blodforgiftning. Ville nok konsultert legen. :)

Skrevet

Jeg antar at ingen skjønner at intramuskulært mener at det er skjedd i muskelen og ikke i anus.

Klart det. Det er ingen av oss som forstår forskjellen på intramuskulært, subkutant, intravenøst etc.

Skrevet

hei

hva skjer om jeg injeserer glidemiddel i rumpa? intramuskulært? kan ha skjedd en ulykke og at dette hendte..

Hva var det du egentlig trodde du injiserte?

Skrevet

takk for svar:) men lurte på en ting.. tenker da worst case senario.. om jeg får en ille infeksjon og det ender opp med å måte amputere. hvordan vil dette fungere i praksis? er vel ikke vanlig å amputere ene rumpeballen vel?

Skrevet

takk for svar:) men lurte på en ting.. tenker da worst case senario.. om jeg får en ille infeksjon og det ender opp med å måte amputere. hvordan vil dette fungere i praksis? er vel ikke vanlig å amputere ene rumpeballen vel?

Det var da voldsomt til katastrofetanker. Jeg kan ikke forestille meg at amputasjon er et skritt man går til. Hvis du skulle få en alvorlig infeksjon, vil du bli lagt inn på sykehus og få intensiv behandling. Det går nok bra, skal du se :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...