Gå til innhold

[Løst] Trenger hjelp med å bygge pc!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du ikke tid, eller ikke viser vilje til å bygge selv så kan du kjøpe en ferdig pc hos http://www.komplett.no/k/cl.aspx?bn=10627 men da får du mindre for pengene, selvfølgelig. Men det hadde du vel gjort om du skulle leie inn en person til å bygge den for deg også? Her inne er folk veldig behjelpelig med å finne alle deler du trenger til en pc, til oppgitt beløp. Er det noe du lurer på under byggingen er det bare å spørre her, så får du den hjelp du trenger. Du sier du ikke har råd til å feile, men det skal litt kraft og uforsiktighet til for å klare å ramponere noe.

Lenke til kommentar

Ut fra nicket mitt er det vel klart at jeg er ei jente. Og tanken på at jeg skal bygge en pc selv, altså montere den sammen, er helt absurd :p

 

Men vil ikke du bli litt skremt hvis jeg hadde møtt opp siklende, med armlenker på din dør? :)

 

Kjenner du ingen som kan sette den opp hvis du spør pent?

Endret av otl
Lenke til kommentar

Du kan på mange måter sammenligne å bygge PC med å bygge lego stort sett :p

Jeg kjenner jenter som bygger maskiner, det er bare det å komme igang. Ikke er det så fryktelig komplisert heller.

Jeg vil påstå det mest kompliserte er om du har et kabinett med litt merkelige power/led/reset tilkoblinger, men ellers er det faktisk plug and play

Lenke til kommentar

Godt å høre at du gjør ett forsøk :) Det kommer nok til å gå helt greit skal du se. Bare å komme inn her med en gang du skal begynne å bygge hvis det er noe du lurer på. Også har du jo ei venninne som du kan rådføre deg med også, nei det her blir ett perfekt bygg ;)

Lenke til kommentar

Slik som den står så er den grei til ditt bruk! Du må eventuelt kjøpe Mus, webcam osv ved siden av, men til ditt bruk så virker den ok. Altså den er helt ok til ditt bruk. Ikke dårlig og ikke noe av det beste du kan då, men til den prisen så syntes jeg at det var bra! Du kan jo også eventuelt oppgradere deler hvis du skal spille mer krevende spill i fremtiden :)

Lenke til kommentar

Er jo bare til å velge vekk skjerm osv hvis han har det fra før av :)

Det er greit nok, men hvis en ikke trenger skjerm så kan andre deler oppgraderes betraktelig. Radeon HD 7750 er ikke et spesielt godt skjermkort for spilling, og 120 GB SSD er ikke veldig mye lagringsplass. Det er også greit å vite hvilke spill TS ønsker å kjøre. Det er stor forskjell på The SIMS og BF4.

Lenke til kommentar

Cooler Master HAF 912 Adv. BF4 Edt.
Corsair CX 600W PSU
Intel Core i5-4430 Processor
Gainward GeForce GTX 650Ti 1GB PhysX
Gigabyte G1.Sniper B5, Socket-1150
Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9
Samsung DVD Writer, SH-224DB
Kingston SSDNow V300 120GB 2.5" OEM
Seagate Barracuda® 1TB
MS ROYALTY Win 8 Nordic
MS COA Win 8 Nordic

 

Hva tror dere om den?

Lenke til kommentar

Cooler Master HAF 912 Adv. BF4 Edt.

Corsair CX 600W PSU

Intel Core i5-4430 Processor

Gainward GeForce GTX 650Ti 1GB PhysX

Gigabyte G1.Sniper B5, Socket-1150

Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9

Samsung DVD Writer, SH-224DB

Kingston SSDNow V300 120GB 2.5" OEM

Seagate Barracuda® 1TB

MS ROYALTY Win 8 Nordic

MS COA Win 8 Nordic

 

Hva tror dere om den?

Det kommer helt an på prisen og hva du skal bruke den til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...