Gå til innhold

Testbrukere til FervidusMusic (sosialt nettverk med musikk i fokus)


aDyingApril

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg laget denne siden for og skape ett community for folk som har ett lidenskapelig forhold til musikk, og liker og diskutere rundt dette temaet. Som du ser så er det poster av sanger igjennom hele "relaxing" arkivet. Her kan man komme med kommentarer og diskutere litt rundt låten icon_smile.gif Jeg har ikke funnet noen bra sosiale nettverk hvor man har en slik avslappet forhold til musikk og oppdage ny musikk via andre, så da bestemte meg for og prøve og lage ett selv! icon_smile.gif Så formålet er og ha en god tone, oppdage ny musikk og diskutere musikk via forumet og ha det gøy! Jeg har ingen restriksjoner på hva slags musikk som postes, men ønsker at du skal ha ett godt forhold til det du poster, at det betyr noe for deg


Siden kommer også med et forum hvor man kan gå litt mer teknisk tilgangs innen musikk. Man må registrere seg 1 gang på selve siden, og 1 gang på forumet icon_smile.gif Etter det kan man poste sanger ved og bruke "embed" funksjonen i tekstfeltet på din FervidusMusic/wordpress konto. Har litt utfordringer når det kommer til publisering av låter for brukere. Det er noe av koden som må forandres på før man kan trykke publish. Jeg har lagd en liten guide til dette i forumet, så må se om folk skjønner det.

 

Nettsiden: www.fervidusmusic.com

 

Tar også gjerne imot tips om hva første inntrykket deres er!

 

Tusen takk på forhånd til de som ønsker og teste dette ut! :D

Endret av aDyingApril
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror nok du har postet i feilkategori. om du poster i denne, evt får en moderator til og flytte den;

https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=428

Så vil du nok få svar

 

Mine synspunkter:

  • Den store "velkomst skjermen" som dekker hele skjermbildet var i utgangspunktet litt kult, men ble bare tungvindt når den kom opp for hver side man besøkte. Man går lei.
  • Du bør også omorganisere menyen en del. "Contact Admin" høres også litt uprofesjonelt ut, så den bør du vurdere og fjerne helt.
  • At du bruker en hotmail addr som kontakt epost, virker jo også veldig rart når du har et .com-domene fra før av. (Du er klar over at du kan bruke .com-domenet ditt med Gmail?)
  • Forumet bør også være mer integrert med selve nettsiden.

Alt i alt så ville jeg nok ha satset på programmering, slik at du kan få nettsiden slik du ønsker. Det er faktisk ikke så vanskelig så fort man kommer igang.

Bassere denne ideen på en wordpress-blog og phpBB-forum synes jeg er en dårlig løsning, men selve ideen din er god.

Lenke til kommentar

Tror nok du har postet i feilkategori. om du poster i denne, evt får en moderator til og flytte den;

https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=428

Så vil du nok få svar

 

Mine synspunkter:

  • Den store "velkomst skjermen" som dekker hele skjermbildet var i utgangspunktet litt kult, men ble bare tungvindt når den kom opp for hver side man besøkte. Man går lei.
  • Du bør også omorganisere menyen en del. "Contact Admin" høres også litt uprofesjonelt ut, så den bør du vurdere og fjerne helt.
  • At du bruker en hotmail addr som kontakt epost, virker jo også veldig rart når du har et .com-domene fra før av. (Du er klar over at du kan bruke .com-domenet ditt med Gmail?)
  • Forumet bør også være mer integrert med selve nettsiden.

Alt i alt så ville jeg nok ha satset på programmering, slik at du kan få nettsiden slik du ønsker. Det er faktisk ikke så vanskelig så fort man kommer igang.

Bassere denne ideen på en wordpress-blog og phpBB-forum synes jeg er en dårlig løsning, men selve ideen din er god.

Tusen takk for tilbakemelding! Som du ser så er dette veldig på begynnelses stadiet. Jeg har bare en ide og prøver og praktisere den. Når det gjelder koding, så har jeg ikke noe kunnskap om dette selv, så har fått noen til og gjøre det for meg. Satser heller på og få ut ett brukenes resulatet i første omgang, skal gjøre endringer når jeg kan :) Men det er bra du syns ideen er god! :D

 

Har du kanskje noen du kunne anbefale meg når det gjelder programmering til en annen gang, som er rimelige i pris? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...