Gå til innhold

Battlefield 4 : Ytelse med forskjellige Cpu'er og Windows Versjoner


Anbefalte innlegg

Mener det utgjør en del mer ja. :-)

 

Edit: Ser hvilken link du henviste til nå, og må se meg noe skeptisk til tallene.

Det bryter mot de fleste egne erfaringer, samt hva andre har indikert av resultater på forumet. Ja, mener å sett en andre tester som viser at CPU har en del å si i BF3/BF4.
(men har ikke mulighet til å finne frem noe akkurat nå)

Endret av Andrull
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg må jo bare ta alt jeg ser og leser for god fisk jeg så... ;-)

 

Kan nok fort ryke med noen lapper til nytt skjermkort - og det er BF4-ytelse som spiller noe rolle..

 

Har sett noen tester av 650Ti SLI på BF3 (bl.a. Hardware sin) og det ser jo veldig spennende ut da. Spørsmålet er om det skiller noe særlig på det oppsettet vs. 770..

Det er jo ikke store prisforskjellen, så kanskje 770 er like greit ?

 

Det er jo også noen som selger flere skjermkort på finn.no slik at pris kan komme med i bildet... SLI vs. single på generell basis - hva er å foretrekke ?

Lenke til kommentar

Ok.

 

Så du mener at det bør være bedre prossessorer i utgangspunktet hvis man skal ha SLI ?

Som hvis jeg f.eks. kjøper ett 760 nå, og heller da et 760 til senere fremfor 2 650Ti med en gang...

 

Litt av problemet mitt før er at kortet jeg allerede har kjøpt ikke er å få tak i når jeg vil oppgradere... :-)

Hvordan er planene til nVidia fremover ? 7-serien må da ligge ute til salg ganske lenge ?

Lenke til kommentar

Har ikke tatt meg tid til å lese gjennom tråden, men finnes det noe program / andre måter å måle FPS utenom fraps? Hadde vært greit å sett hvor høy fps jeg har

Jeg kjører bf4 helt fint på ultra med dette oppsettet: (2 år gammelt, unntatt skjermkort som jeg kjøpte 08/2012

Har Windows 7 pro 64bit

CPU: Intel® Core i5-2400
GPU: Sapphire Radeon HD 7950 3GB

RAM: Crucial DDR3 1333MHz 2GB x4

 

Har ikke overklokka noe

ligger på rundt 80 grader når jeg spiller

syns det er overraskende da jeg ikke har så nytt hardware

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...