Gå til innhold

Har du spørsmål om vår store FIFA 14-turnering?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvordan finner jeg motstander??

 

Se andre punkt (og videoen rett ved siden av) i artikkelen som denne tråden handler om: http://www.gamersparadise.no/artikler/har-du-sporsmal-om-var-store-fifa-14-turnering/152653

 

Jeg skal kanskje spille kamp om en halv time (klokka 20:00). Vor lenge før kamp start for jeg vite om jeg får noen og spille med?

 

Fra artikkelen:

 

"Trekningene for første runde i hver kvalifisering foretas på det tidspunktet turneringen skal starte, enten klokka 18:00, 19:00 eller 20:00. Nøyaktig klokkeslett ser du ved å gå inn på den turneringen du har meldt deg på. De resterende rundene i turneringen blir klare så snart kampene før på turneringstreet er ferdige og resultatet er bekreftet."

 

Motstanderen møter ikke der, og det går ikke og ta kampen på walkover. Hva skal jeg gjøre?

 

Også hentet fra artikkelen:

 

"Dersom motstander ikke gir lyd fra seg innen 10 minutter etter trekning, kan du rapportere kampen som vunnet på «walkover». Du er da videre i turneringen. Dersom motstander hevder det samme om deg, eller dere av en eller annen grunn ikke klarer å få kampen i gang, vil det bli loddtrekning."

Lenke til kommentar

Hei, både jeg og broren min kvalifiserte oss til sluttspillsrunden. Men etter at jeg vant 4runde, så kan jeg bare se at det er et resultat som har blitt bekreftet. Samt at jeg har en "uferdig kamp", og det stemmer jo ikke. Sånn har det stått i mange dager nå. Spørsmålet blir da: hvordan vet jeg at jeg har kvalifisert meg? Man kan ikke se noen på deltakere på sluttspillslisten engang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...