Gå til innhold

Jeg trenger nye Techno låter!


BirgerCaC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Nå kan du si at jeg har gått tom for techno låter :p

Enkelt og greit. Jeg trenger nye techno låter og dere må hjelpe meg med å finne noen gode sanger jeg liker på you tube. IKKE på Spotify eller andre steder :p

 

Under her ser dere noen linker til sanger jeg liker. Prøv å finn noe i lignende duren med heftig bass osv. Alle innlegg med sanger jeg liker skal få ett poritivt poeng av meg ;)

 

Eksempel på sanger:

 

http://www.youtube.com/watch?v=HP6pDZknvL0

http://www.youtube.com/watch?v=6Lo5QK9NGO4

http://www.youtube.com/watch?v=zyBDF2hgqcc

 

Sånn, nå har dere noe å gå etter ;)

Litt sent å svare nå, men her er vertfall noen av mine fav techno/hands up sanger/melodier

 

DETTE VAR AKKURAT DET JEG VILLE HØRE! :D

 

ENDELIG en som fant sanger som jeg digger! :D

Tusen hjertelig takk, og er det flere du har på lager så er det bare til å komme med sangene! :D Russia Privjet hadde jeg fra før, men ellers så var alle nye for meg! Fantastisk ;)

Endret av BirgerCaC
Lenke til kommentar

 

 

 

Velkommen til Øst Europeiske Eurodance

Har faktisk hørt to av de der før, og dette er så ræva at det ikke kan kalles musikk. Mer en komifilm enn en musikk video er det også, men greit :p

 

Personlig syns jeg det er så dårlig at det blir bra :p. Regner med du har hørt nummer 1 og 3 da de er de mest kjente.

Lenke til kommentar

Synd jeg mistet hele samlingen min av techno/hands up for noen uker siden, men kan dele de jeg lagret et annet sted:

Kan skjule seg noe trance blant disse men for det meste techno/handsup.

Alle var nye bortsett fra Dan J, og Lowl Inc :D Du har tydeligvis veldig lik techno smak som meg! :D

Lenke til kommentar

Må bare si det. Alle de sangene over her er Hands Up, ikke techno. :p

Føler det blir helt feil når folk kaller det techno, som i grunn er en heeeelt annen sjanger ;)

 

Edit: Tenkte da ikke på de russiske sangene, men de andre på denne siden.

Endret av Nixxy
Lenke til kommentar

 

Må bare si det. Alle de sangene over her er Hands Up, ikke techno. :p

Føler det blir helt feil når folk kaller det techno, som i grunn er en heeeelt annen sjanger ;)

 

Edit: Tenkte da ikke på de russiske sangene, men de andre på denne siden.

De to øverste er slovenske :p

 

* pirk pirk

 

 

Heh, ja det er de nok sikkert. Aldri hørt det før. :p

Lenke til kommentar

Må bare si det. Alle de sangene over her er Hands Up, ikke techno. :p

Føler det blir helt feil når folk kaller det techno, som i grunn er en heeeelt annen sjanger ;)

 

Edit: Tenkte da ikke på de russiske sangene, men de andre på denne siden.

Samme hva det heter så lenge sangene er gode :p

Lenke til kommentar

 

Må bare si det. Alle de sangene over her er Hands Up, ikke techno. :p

Føler det blir helt feil når folk kaller det techno, som i grunn er en heeeelt annen sjanger ;)

 

Edit: Tenkte da ikke på de russiske sangene, men de andre på denne siden.

Samme hva det heter så lenge sangene er gode :p

 

 

Til en viss grad, så er jeg enig. Men når sjangrene som blir ramset opp er så forskjellige, er det noe i meg som vil si ifra. :p

Lenke til kommentar

 

 

Må bare si det. Alle de sangene over her er Hands Up, ikke techno. :p

Føler det blir helt feil når folk kaller det techno, som i grunn er en heeeelt annen sjanger ;)

 

Edit: Tenkte da ikke på de russiske sangene, men de andre på denne siden.

Samme hva det heter så lenge sangene er gode :p

 

 

Til en viss grad, så er jeg enig. Men når sjangrene som blir ramset opp er så forskjellige, er det noe i meg som vil si ifra. :p

 

Detroit techno du refererer til?:p Ganske stor forskjell på det og techno ja, men siden 2000 tallet har europeerne ovelappet dagens techno til å forbli kjent som "techno music" og ikke detroit music som USA begynte med på 90 tallet. Tror enda jeg har noen plater med nåtidens DT Techno:)

Lenke til kommentar

 

 

 

Må bare si det. Alle de sangene over her er Hands Up, ikke techno. :p

Føler det blir helt feil når folk kaller det techno, som i grunn er en heeeelt annen sjanger ;)

 

Edit: Tenkte da ikke på de russiske sangene, men de andre på denne siden.

Samme hva det heter så lenge sangene er gode :p

 

 

Til en viss grad, så er jeg enig. Men når sjangrene som blir ramset opp er så forskjellige, er det noe i meg som vil si ifra. :p

 

Detroit techno du refererer til? :p Ganske stor forskjell på det og techno ja, men siden 2000 tallet har europeerne ovelappet dagens techno til å forbli kjent som "techno music" og ikke detroit music som USA begynte med på 90 tallet. Tror enda jeg har noen plater med nåtidens DT Techno:)

 

 

Først og fremst var det hands up og techno jeg tenkte på, men det blir også det samme med DT techno og nåtidens.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...