Gå til innhold

Illuminati, frimureri og satanisme.


Anbefalte innlegg

Sukkertøy:

Hvis vi sånn for diskusjonens skyld antar at du har rett - så er det ikke egentlig noe av dette som har gjort at platebransjen tjener så godt? I beste fall er koblingen at de lager musikk som selger best mulig fordi de da kan spre budskapet sitt bedre, og så tjener de masse penger fordi de er gode på "selger best mulig"-delen, sånn helt uavhengig av budskapet.

 

Et problem med den teorien er at mange av de tingene du er bekymret over kan forklares enklere med "det selger godt å ha mye sex og ting folk synes er mystiske/spennende/på kanten i tekster og videoer".

Endret av Djn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å ha solide familieenheter er ikke negativt for samfunnet, å ha mennesker uten noen form for guiding er. Foreldre vil generelt det beste for barna sine, det er mere enn hva man kan si om de som har innflytelse i media.

 

Familieenheten har heller ikke noe som har med kristendom å gjøre.

 

Hvorfor skulle mennesker miste all form for guiding bare fordi "familieenheten" forsvinner blant enkelte? Foreldre vil generelt det som er best for de angående barna deres, som er grunnen til at unger blir oppfostret som religiøse, som gjør at unger blir omskåret i religionens navn og at enkelte får helt forferdelige holdninger til seksualitet og egen kropp. Familieenheten er ikke noen garantist for guiding, ei heller at den guidinga blir riktig.

For å si det sånn, jeg har ikke noen seksuell moral.

 

Jeg måtte selge bikkja mi for doggystyle var ikke som jeg hadde trodd...

 

Jeg tar denne vitsen som du har absolutt ingen verdens ting å bidra med utover "lolololol rihanna er en slut og verden går under pga. det"

Lenke til kommentar

Right ... så de forsøker å hjernevaske verden til å følge deres falske satanisme-aktige religion, for så å bruke det på noe vis for å lede dem dit de vil?

 

Er ikke det en ganske tungvindt og så langt ineffektiv måte å gjøre det på, når mye mer direkte teknikker (reklame/produktplassering/politiske agendaer i underholdning) fungerer bra og har gjort mange mennesker styggelig rike (og dermed temmelig mektige, i at de har temmelig mye politisk makt i store land)?

 

Og på hvilken måte tjener de evt på at folk oppfører seg "horete"?

 

 

Jeg ser bare ikke hvordan uklare hint om satanisme og symbolikk blandet med nakenhet skal gi spesifikke små grupper masse penger/makt, sånn rent praktisk.

 

Om vi for diskusjonens skyld skal anta at dette er riktig, så er det ikke så vanskelig å forestille seg. En verden hvor det er «hver mann for seg selv» vil neppe klare å stable noe motstand mot den gjeldende verdensorden på beina. Dette kalles splitt og hersk.

Lenke til kommentar

Rampage:

På den annen side blir det litt som Churchills påstand om demokratiet - "Indeed, it has been said that democracy is the worst form of government except all those other forms that have been tried from time to time". Jeg er heller ingen stor tilhenger av et press for "klassiske familieformer", men barneoppdragelse av andre enn familien har hatt sine egne problemer. Det mest vellykkede alternativet jeg kan komme på er vel barn som vokser opp med små grupper voksne (stammer og storfamilier og slikt).

 

Det sagt er jeg helt for en svært bred tolkning av "familie".

Endret av Djn
Lenke til kommentar

 

Om vi for diskusjonens skyld skal anta at dette er riktig, så er det ikke så vanskelig å forestille seg. En verden hvor det er «hver mann for seg selv» vil neppe klare å stable noe motstand mot den gjeldende verdensorden på beina. Dette kalles splitt og hersk.

 

Dette forutsetter at det er familieenheten (og seksuell konservatisme) og ikke interesseorganisasjoner, sosialt, lokalt, regional og nasjonalt samhold er det eneste som gjør at folk samles for å gjøre motstand om noe.

Lenke til kommentar

 

Dette forutsetter at det er familieenheten (og seksuell konservatisme) og ikke interesseorganisasjoner, sosialt, lokalt, regional og nasjonalt samhold er det eneste som gjør at folk samles for å gjøre motstand om noe.

 

Så er det vel nettop dette samholdet man ser for seg at angripes på alle fronter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...