Gå til innhold

Illuminati, frimureri og satanisme.


Anbefalte innlegg

se på denne satanist hora av en artist vi har idag. Henne blir forgudet av unge folk.

 

Se på hvor tydelig hun promoterer satanisme. Det er jo utrolig at vi har kommet til det punktet at hun kan ha en orgie i kirka (jeg driter fullstendig i kirka jeg altså, men nå snakker jeg om hva verden pleide å tåle) uten at man løfter et øye engang..

 

Her har vi alt. Pyramiden, øye, opp ned kors, pentagram osv.

 

 

Jeg sliter litt med å se hva det egentlig gjør? Det er ikke som om de får noen som helst form for makt eller penger ut av å dytte en haug med symbolikk på verden ... eller tror du faktisk at satanisme har noe for seg?

 

Åja, og Crowley var ikke satanist. Han startet en separat religion løst inspirert av den klassiske egyptiske, som har heller lite med noen bibelsk satan å gjøre. Med mindre du er fundamentalistisk kristen og tror alle andre religioner er satan som driver med lureri, selvfølgelig.

Endret av Djn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså agendaen er vel å forsøke å snu verden til å bli satanister og dyrke satan som illuminati gjør. Det er vel derfor de gjør dette.


Jeg personlig skjønner jo at religion, være seg satan eller gud er bare en godkjent sinnsykdom som kan kureres med to ukers med intenst hjernevasking der man blir slått med boka "The God Delusion" i trynet hvert femte minutt.


Men som sagt, det å promotere satanisme ved å bruke idoler som unge lett innlytelsesbare folk og eldre idioter forguder, ja da ønsker de å oppnå å få makt over "hjernene" våres. Klønete forklart.

Lenke til kommentar

De selger og vi kjøper og de tjener fett på oss. Vi elsker artistene/kjendisene og de viser oss: Kle deg naken, ha på lakk og lær og bruk pisk, ha masse sex med mange, drep, lyv, stjel, vær utro bla bla bla....

Det er en grunn til at alle disse videoene til de mest kjente er om sex og horete og kriminell oppførsel. Det er for å hjernevaske folket da for å si det slik. De unge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Right ... så de forsøker å hjernevaske verden til å følge deres falske satanisme-aktige religion, for så å bruke det på noe vis for å lede dem dit de vil?

 

Er ikke det en ganske tungvindt og så langt ineffektiv måte å gjøre det på, når mye mer direkte teknikker (reklame/produktplassering/politiske agendaer i underholdning) fungerer bra og har gjort mange mennesker styggelig rike (og dermed temmelig mektige, i at de har temmelig mye politisk makt i store land)?

 

Og på hvilken måte tjener de evt på at folk oppfører seg "horete"?

 

 

Jeg ser bare ikke hvordan uklare hint om satanisme og symbolikk blandet med nakenhet skal gi spesifikke små grupper masse penger/makt, sånn rent praktisk.

Endret av Djn
Lenke til kommentar

det første du sa der: ja, det er den agendaen de har. Rett og slett. Å få makt.Bare at de er ekte satanister da. De tror ikke det er falskt.

 

De tjener på at det går imot gud. Det promoterer hva djevelen vil, ikke sant.. Djeveln er jo svær og skummel og ond og vil ødelegge moral.

Endret av Sukkertøy
Lenke til kommentar

De selger og vi kjøper og de tjener fett på oss. Vi elsker artistene/kjendisene og de viser oss: Kle deg naken, ha på lakk og lær og bruk pisk, ha masse sex med mange, drep, lyv, stjel, vær utro bla bla bla....

 

Det er en grunn til at alle disse videoene til de mest kjente er om sex og horete og kriminell oppførsel. Det er for å hjernevaske folket da for å si det slik. De unge.

 

Hvorfor er nakenhet, lakk og lær, pisk og ha sex med mange ett problem? Drepe, lyve, stjele og vær utro læres man opp til at er galt, men det andre er bare teit moralisme. Og for alle låter som handler om at det er greit er det ca. 5 andre som handler om hvor grusomt det er.

 

Høres ut som en ekstremt lite skremmende konspirasjon for å være ærlig.

Endret av Rampage
Lenke til kommentar

det første du sa der: ja, det er den agendaen de har. Rett og slett. Å få makt.Bare at de er ekte satanister da. De tror ikke det er falskt.

 

De tjener på at det går imot gud. Det promoterer hva djevelen vil, ikke sant.. Djeveln er jo svær og skummel og ond og vil ødelegge moral.

 

Så de gjør det fordi de tror djevelen vil belønne dem - noe som ikke vil skje, siden han ikke finnes?

Lenke til kommentar

Det blir jo et problem når unge folk er promiskuøse.. Det er jo ikke bra, å være horete osv. Det ødelegger jo mennesker. Men voksne, de kan knulle hverandre i hue og ræva for alt jeg bryr meg.

Det er de unge de er ute etter, ifølge konspirasjonsteorien.



Altså, de som har en halv hjernecelle vet at djevelen ikke finnes. Men illuminati medlemmer tilber nå denne djevelen og da tror de jo på han da. Spiller ingen rolle hva vi mener og tror. DE tror på han. Skjønner du nå eller??

Endret av Sukkertøy
Lenke til kommentar

Ja det får du spørre dem om. Hvis du tror jeg kan svare på det så kan du umulig ha lest hva jeg har skrevet hittil..


Hvorfor bygger man kirker og moskeer? Hvorfor går folk rundt med kors rundt halsen? Hvorfor tror folk at vi har en sjel? Hvorfor tror folk at andre folk som har daua flyr rundt i huset dems og kødder med lysbrytern?

Endret av Sukkertøy
Lenke til kommentar

Det blir jo et problem når unge folk er promiskuøse.. Det er jo ikke bra, å være horete osv. Det ødelegger jo mennesker. Men voksne, de kan knulle hverandre i hue og ræva for alt jeg bryr meg.

 

Det er de unge de er ute etter, ifølge konspirasjonsteorien.

 

 

 

Altså, de som har en halv hjernecelle vet at djevelen ikke finnes. Men illuminati medlemmer tilber nå denne djevelen og da tror de jo på han da. Spiller ingen rolle hva vi mener og tror. DE tror på han. Skjønner du nå eller??

 

Hvorfor er det et problem at unge folk er promiskuøse? Sålenge de beskytter seg så er det jo ikke noe problem det. Hvorfor er de ute etter de unge? Hva oppnår de med dette her? Det er så mange ekstremt relevante spørsmål som ikke blir besvart.

Lenke til kommentar

Det blir jo et problem når unge folk er promiskuøse.. Det er jo ikke bra, å være horete osv. Det ødelegger jo mennesker. Men voksne, de kan knulle hverandre i hue og ræva for alt jeg bryr meg.

 

Det er de unge de er ute etter, ifølge konspirasjonsteorien.

 

 

 

Altså, de som har en halv hjernecelle vet at djevelen ikke finnes. Men illuminati medlemmer tilber nå denne djevelen og da tror de jo på han da. Spiller ingen rolle hva vi mener og tror. DE tror på han. Skjønner du nå eller??

 

Så kort oppsummert - de tror satan finnes, og at han vil belønne dem for å korrumpere ungdommen, og derfor får de artister og slikt til å gjøre ting de tror vil ha den effekten. At han ikke finnes, og at det derfor er meningsløst, er litt irrelevant.

 

I så fall er det den første teorien jeg har hørt rundt dette hvor de skyggefulle maktmenneskene i bunn og grunn sløser bort tiden sin. :)

Lenke til kommentar

jeg har vel besvart flere av dem allerede??Men du nekter å se svarene kanskje?? ... :hmm:

 

jaja..

 

 

Å være promiskuøs tenåring er vel ikke i tråd med moralen i en "god" religion? Da liker "djevelen" det og derfor ønsker de promotere det.


Og ja haha, du passer på å være politisk korrekt da "så lenge de beskytter seg!" hehe, jada... vi vet jo alle at unge er ansvarsfulle!! :) :) Ingen som blir syke eller gravide eller selger seg eller får psykiske problemer ved promiskuøsitet! :)

De oppnår rebelske ungdommer som går imot moral og heller lever i synd.




Endret av Sukkertøy
Lenke til kommentar

 

Så kort oppsummert - de tror satan finnes, og at han vil belønne dem for å korrumpere ungdommen, og derfor får de artister og slikt til å gjøre ting de tror vil ha den effekten. At han ikke finnes, og at det derfor er meningsløst, er litt irrelevant.

 

I så fall er det den første teorien jeg har hørt rundt dette hvor de skyggefulle maktmenneskene i bunn og grunn sløser bort tiden sin. :)

 

 

ja nettopp! Samme som alle selvmordsbombere og de gjøkene rundt om i verden som bruker timesvis hver dag/uke på å tilbe og leve med restriksjoner og ikke gjøre som de vil og ikke følger de naturlige instinktene deres og slikt også gjør - kaster bort tiden sin.

 

 

bare at illuminati tjener penger dah... milliarder liksom.. Også får de makt og styrer verden i den retningen de ønsker.

Lenke til kommentar

jeg har vel besvart flere av dem allerede??Men du nekter å se svarene kanskje?? ... :hmm:

 

jaja..

 

 

Å være promiskuøs tenåring er vel ikke i tråd med moralen i en "god" religion? Da liker "djevelen" det og derfor ønsker de promotere det.

 

 

Og ja haha, du passer på å være politisk korrekt da "så lenge de beskytter seg!" hehe, jada... vi vet jo alle at unge er ansvarsfulle!! :) :) Ingen som blir syke eller gravide eller selger seg eller får psykiske problemer ved promiskuøsitet! :)

 

De oppnår rebelske ungdommer som går imot moral og heller lever i synd.

 

 

Politisk korrekt? Voksne folk klarer jo heller ikke å beskytte seg, det er ikke noe problem i seg selv at folk puler rundt og "lever i synd" og "umoralsk". Da synd er irrelevant for ikke-religiøse og standarden som settes for umoralsk her må man være religiøs for å bry seg om.

 

Derfor gjentar jeg: Hva er problemet? Hvorfor skal jeg bry meg om at en maktelite gjør verden mer seksuellt liberal fordi "gud ikke liker det"? Det gir jo ingen mening, det er jo noe jeg overhodet ikke trenger å bekymre meg for, og heller ingen andre, vel, annet enn religiøse som blir snurt.

Lenke til kommentar

ja jeg har ikke bedt deg bekymre deg.. Annet enn at illuminati står bak terror og kriger da...


Men at du skal bry deg om hvem som stikker tissen sin i hvem, det gidder ihvertfall ikke jeg. Hvis ikke det er mine egne barn som blir påvirket av sluts som rihanna og kesha da.

Endret av Sukkertøy
Lenke til kommentar

 

Hvorfor er det et problem at unge folk er promiskuøse? Sålenge de beskytter seg så er det jo ikke noe problem det. Hvorfor er de ute etter de unge? Hva oppnår de med dette her? Det er så mange ekstremt relevante spørsmål som ikke blir besvart.

oppløsning av familieenheten og dermed et lettere kontrollert samfunn,

 

Du tror kanskje det er slik at promiskuøsitet fører til velstand og bare det som er positivt?

 

De unge er de kommende herskere av denne planeten og om du ønsker forandring er det bare logisk å gå etter dem.

 

Føler på meg at du egentlig bare ønsker å være vanskelig.

 

 

 

ja jeg har ikke bedt deg bekymre deg.. Annet enn at illuminati står bak terror og kriger da...

 

 

Men at du skal bry deg om hvem som stikker tissen sin i hvem, det gidder ihvertfall ikke jeg. Hvis ikke det er mine egne barn som blir påvirket av sluts som rihanna og kesha da.

 

Om du har tv så kast den. Ikke klikk på artikler som handler om disse folkene.

Endret av Militant Bærplukker
Lenke til kommentar

ja jeg har ikke bedt deg bekymre deg.. Annet enn at illuminati står bak terror og kriger da...

 

 

Men at du skal bry deg om hvem som stikker tissen sin i hvem, det gidder ihvertfall ikke jeg. Hvis ikke det er mine egne barn som blir påvirket av sluts som rihanna og kesha da.

 

Vel, nå hopper du til store konklusjoner. Det er ganske langt fra promiskøs populærkultur til at Illuminati står bak terror og kriger.

 

Haha, sluts som rihanna og kesha. Stikker det litt i din konservative seksualmoral med disse jentene?

 

 

oppløsning av familieenheten og dermed et lettere kontrollert samfunn,

 

Du tror kanskje det er slik at promiskuøsitet fører til velstand og bare det som er positivt? De unge er de kommende herskere av denne planeten og om du ønsker forandring er det bare logisk å gå etter dem.

 

Føler på meg at du egentlig bare ønsker å være vanskelig.

 

Hvorfor er samfunnet lettere å kontrollere fordi familieenheten blir oppløst? Det er forøvrig ikke noen grunn til å tro at familieenheten blir oppløst, men hvis man ikke takler et samfunn som ikke er rett ut av 1950 kristenreligiøse manifester så skjønner jeg at det er problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...