Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg syk eller pervers? NB! sterkt innhold


Anbefalte innlegg

VG har hatt en artikkel i dag, om "Hitlers hekser". Sadistiske SS kvinner som jobbet i konsentrasjonsleirerne under krigen.

 

Den ene var Hermine Braunsteiner, kjent som «den trampende hoppen».

 

Hennes spesialitet var å trampe kvinner og barn til døde. Det opphisset meg sånn at jeg begynte å lete opp alt jeg kunne finne om det for å lese mer.

Syns det er fælt at det skal være sånn, men føler meg ikke som en dårlig person selv. Det er jo sånn at jeg helst ville blitt trampet på av en sånn da.

Er jeg syk når jeg har det sånn? :cry:



Anonymous poster hash: 8d7d1...32d
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje du seksualiserer underkastelse av en dominant kvinne hvor selve livet settes i fare ?

Du er i såfall ikke alene om det. Det er mer vanlig enn de fleste tror.

 

Uansett hva det er, kan du jo velge om du vil behandle det eller leve det ut eller la det få forbli en fantasi. Ta uansett vare på deg selv og dra det ikke for langt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er vel ingen kvinner i Norge i dag som går så langt.

 

Det foregår mer bak lukkede dører en de fleste vil vite.

 

At noen tar ut sadismen sin i å trampe andre ihjel er vel ikke akkurat på topp-listen over hvordan symptomet manifesterer seg.

 

Er kanskje verdt å lufte dette med noen som kan hjelpe deg. Som regel ligger det en årsak bak til at man får disse fantasiene.

Lenke til kommentar

Kanskje du seksualiserer underkastelse av en dominant kvinne hvor selve livet settes i fare ?

Du er i såfall ikke alene om det. Det er mer vanlig enn de fleste tror.

Det kalles sadomachosisme, eller S&M, og handler om at den ene parten skal straffe den andre. Noen gang er det menn som straffer kvinner, og noen ganger er det kvinner som straffer menn. Mange vil nok kalle det sykt og perverst, men da har de nok misforstått hva det egentlig dreier seg om. Ta for eksempel bondage, der den ene parten blir bundet fast i sengen. Det kan høres brutalt ut, men tvert imot går det mest ut på at den som er bundet fast stoler så mye på partneren at h*n kan totalt overgi seg og bare nyte det som skjer. S&M er nok en mer dramatisk variant, men det er likevel mye av det samme.

 

En annen ting er jo voldtekt. Vi vet alle at det er noe grusomt, men har noen tenkt på hvor vanlig det er å fantasere om å bli voldtatt? Tror nok det er mest vanlig hos kvinner, men skal ikke si det sikkert. Uansett, dt viktige her er å kun la det være en fantasi. Noen fantasier kan være gøy å prøve ut, men andre ting (som å bli voldtatt, f.eks.) er aldri en bra ide å prøve.

Lenke til kommentar

Det kalles sadomachosisme, eller S&M, og handler om at den ene parten skal straffe den andre. Noen gang er det menn som straffer kvinner, og noen ganger er det kvinner som straffer menn. Mange vil nok kalle det sykt og perverst, men da har de nok misforstått hva det egentlig dreier seg om. Ta for eksempel bondage, der den ene parten blir bundet fast i sengen. Det kan høres brutalt ut, men tvert imot går det mest ut på at den som er bundet fast stoler så mye på partneren at h*n kan totalt overgi seg og bare nyte det som skjer. S&M er nok en mer dramatisk variant, men det er likevel mye av det samme.

 

En annen ting er jo voldtekt. Vi vet alle at det er noe grusomt, men har noen tenkt på hvor vanlig det er å fantasere om å bli voldtatt? Tror nok det er mest vanlig hos kvinner, men skal ikke si det sikkert. Uansett, dt viktige her er å kun la det være en fantasi. Noen fantasier kan være gøy å prøve ut, men andre ting (som å bli voldtatt, f.eks.) er aldri en bra ide å prøve.

 

Psykologisk har dette en del forskjellige forklaringsmekanismer. Det kan ses på som alt fra en blanding av lek og alvor for å bearbeide tidligere opplevelser til en sykelig repetisjonstrang av tidligere traumatisering.

 

Det er det som er så kjekt med mange standarder. Man finner alltid en som passer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Psykologisk har dette en del forskjellige forklaringsmekanismer. Det kan ses på som alt fra en blanding av lek og alvor for å bearbeide tidligere opplevelser til en sykelig repetisjonstrang av tidligere traumatisering.

 

Det er det som er så kjekt med mange standarder. Man finner alltid en som passer.

 

Det der stemmer for det aller meste, fra å spise frokost til å dra på elgjakt. Det er det som er så kjekt med mange forumer. Man finner alltid en som må kverulere på alt mulig.

Lenke til kommentar

Kjent som trampling... men ikke til man dør liksom.. det er jo en engangs opplevelse som neppe er spesielt god på noen måte i den virkelige verden.

 

Hermine hadde vel en slik fetish, hun likte å tråkke på folk og mulighet til å sette enhver kinky fantasi ut i live.

Lenke til kommentar

Litt rart egentlig. At du vil at hun skal trampe deg i hjel. Hva godt kommer ut av det? Det finnes nok folk som kan "trampe" på deg, men ikke så hard at du blir skadet med mindre der er en morder du oppsøker. Slik er det bare.

 

Nei jeg mente ikke jeg ville la meg trampe i hjel, selv om jeg har fantasert om det også (huff). Men jeg har et tramplingfetish ja, og har blitt tråkket på noen ganger. Det har gått så langt at jeg fikk knekt et par ribben en gang, men det er det hele.

 

Men det jeg mente, var at jeg gremmes av å tenne på en sånn historie fra virkeligheten. På den ene siden er tanken på at hun har drept til og med barn på den måten så grotesk, at det gjør jeg får problemer med at jeg finner det opphissende. Så opphissende at jeg altså med iver leter etter mer stoff om det.

 

Nei, jeg synes ikke det er greit bare jeg liker det. Føler at jeg bør gå i meg selv å jobbe med det kanskje. Å gå til behandling tror jeg ikke går, for jeg hadde ikke klart å fortelle noen i RL at jeg tenner på det der. Ikke en lege eller psykolog bake fire vegger en gang kunne jeg beskrive noe sånt til. Ikke om jeg var full en gang.

 

Anonymous poster hash: 8d7d1...32d

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...