Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

offentlig onanering


Anbefalte innlegg

Hei

Jeg tenner på å onanere/vise fram kuken i offentlighet. Da bare til jenter/damer som jeg synes er "interessante". Bare så det er sagt, så dreier det seg ikke om jenter under seksuell lavalder.

Dette har etter hvert blitt en besettelse for meg, jeg merker at jeg bruker mer og mer tid på å fantasere om det, og at jeg stadig ser fram til neste gang jeg får mulighet til å gjøre det.

 

Det som er standard er at jeg kjører rundt i bilen med kuken ute, så parkerer jeg gjerne der det er muligheter for å bli sett. Jeg gjemmer kuken under t-skjorta hvis det kommer barn, mannfolk eller generelt folk jeg ikke vil at skal se. Det deiligste er jo hvis det er et sted med 1 eller 2 jenter/damer og de kikker litt på meg av og til. Det tenner meg å se reaksjonene, og spesielt hvis de virker litt fascinert. Hvis det er synlig ubehagelig for dem, så stikker jeg, jeg har ikke lyst til å bli sett av de som ikke vil se.

 

Jeg kan også finne på å gå i butikken med en litt lang jakke som jeg kan vippe opp "tilfeldig" for folk.

 

Jeg vet at sikkert mange mener at jeg burde vært sperret inne, og jeg respekterer det. Men som sagt, så ønsker jeg ikke å støte noen, og slettes ikke gjøre noe fysisk med noen. Lurte på om noen vet om noe sted jeg kan få hjelp med dette uten at det koster skjorta?

 

Og hva synes jentene her egentlig om dette? Hvordan ville dere ha reagert?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du ønsker ikke å støte noen, men du "slår først og spør etterpå"? Det er ikke ok. Uavhengig av om jeg hadde hatt lyst til å se deg onanere på ett offentlig sted hadde jeg reagert veldig negativt på å bli overasket. Det er tonnevis av sider der ute som hjelper en med å møte opp med folk som har de samme fetishene. Du kan jo alltids sjekke ut dem, og se etter kvinner som vil overaske en onanerende mann på offentlig sted? Bedre enn å ikke gi folk muligheten til å si "nei takk".

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Takker for svarene så langt, og takker for at dere ikke bare dømmer meg nord og ned. Det var noen ting å tenke over her. Det der med å avtale slike ting er noe å vurdere, jeg er bare usikker på om det tar bort mye av spenninga, vet ikke hvordan det ville funke. Men er verdt å tenke på....

 

Siden du skriver at det "eskalerer" altså blir mer og mer interessant ville jeg fått hjelp før det går litt for langt og du ender opp med skikkelige problemer.

Lenke til kommentar

Trådstarter: Kall meg rar om du vil, men jeg synes du er en stor egoist. Du tenker utelukkende på hva du selv vil, og gir fullstendig blaffen i hva andre mener. Jeg tror det er svært få som har lyst til å møte en blotter, noe som er grunnen til at det faktisk er straffbart. Har du tenkt på det? Bryr du det i det hele tatt? Om du absolutt vil bli sett får du ta deg en tur på nudiststrand, eller blotte deg foran speilet. Da slipper vi andre å møte folk som deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Takker for svarene så langt, og takker for at dere ikke bare dømmer meg nord og ned. Det var noen ting å tenke over her. Det der med å avtale slike ting er noe å vurdere, jeg er bare usikker på om det tar bort mye av spenninga, vet ikke hvordan det ville funke. Men er verdt å tenke på....

 

Prøv det ;) ingenting å tape på det!

Lenke til kommentar

I fare for å øke spenninga kan jeg vel si at om JEG ble et utilsiktet offer for dette er det en overhengende fare for at jeg hadde reagert irrasjonellt. Enten ved å umiddelbart hamre løs på ansiktet ditt, eller ved å late dom ingenting, rusle bort i bilen og hente avbitern.

Ellers er jeg av den oppfatningen at du lever ut noe du burde holdt igjen og jeg antar at du med langt over 90% sikkerhet vil bli straffeforfulgt for dette en dag.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...