Gå til innhold

Oktoberfest 2013 - k.n.b - 8mm fisheye

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er en virkelig fest-tråd! Morsomt med så varierte motiver, farger og lys. Nattbildet er spennende, synes jeg, og blir litt "astronomisk". Passasjen er stilren og minimalistisk.

Skrevet

Usikker på om jeg liker spoileren best eller det du faktisk valgte den 12. Artig å se at du leker med lys med det objektivet! :) Ikke så gærent den 13 heller!

Skrevet (endret)

JorunT: Takker. Det blir gjerne en sirkelverden med dette objektivet ja. Greit at noen var enig i valget den 12.

Linepusle: Mange takk for det. Liker egentlig litt ryddige bilder som den passasjen, det er ellers vanskelig å "rydde opp" når belledvinkelen er så stor som her.

FunFact: Takk skal du ha. Veldig forskjellige de to den 12., så det er ikke lett å sammenlikne heller.

RandiA: Takk Randi. Er bildet ditt fra en tidligere fest kanskje?

Endret av k.n.b
Skrevet

RandiA, Svolsen: Takker, jo det "slide-showet" de har på undersiden lyser voldsomt opp i alle farger. Ble nesten litt for mye lys.

JorunT: Det er en glassvegg på høyre side ja, du kan se vindusrammene vertikalt i bildet. Takk for kommentar.

Skrevet

Jeg blir egenlig litt glad av disse bildene. Ser ut som de smiler, iallefall disse med noe "rett" i bunnen.

Er helt enig - smilende bilder gir deg godt humør.

Bildene dine er av høy klasse - du bringer nok frem det beste et slikt objektiv kan prestere. Flotte komposisjoner :)

Skrevet

17. Oktober

Mot Oslo - Mot Natt

post-166172-0-34602800-1382045475_thumb.jpg

Beklager, enda et bilde av vann og himmel. Et litt større vann riktignok. Holmenkollen/Tryvann til venstre og Nesodden til høyre. Selve Oslo sentrum er skjult bak Bygdøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...