Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Brennmerke på skjermen, hvordan fikse?


Anbefalte innlegg

I det siste har det av og til skjedd at når jeg skal høyre klikke på noe, brennmerker en del av meny seg på skjermen min (som vist på bilde)

Hvorfor skjer dette, og hvordan kan jeg få fixet det?

Problemet blir borte når jeg resterter pcen.

 

 

brennmerke_zpsc88749fc.jpgDet overlapper alt ink spill osv, og er veldig irriterende..

Endret av igxx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Holder det å bare se den filmen en gang også er det fikset for alltid? :)

 

Tviler, på meg virker der som om det er software, ikke hardware.

Merkelig om det er innbrenning om det blir borte etter resatt og kun gjelder deler av menyer. Innbrenning er der etter restart, for det er ett bilde som sitter i selve skjermen. Menyen er nok noe maskinen sender til skjermen.

 

Bil anbefale å reinstallerte drivere eller i værste fall Windows.

Lenke til kommentar

Altså, det som gjør at ting brenner seg fast i skjermen er enten statisk bilde eller det er software, det er tvilsomt at det er hardware som forårsaker dette. Hvis du kjører den filmen på Youtube en stund, så vil brennmerkene forsvinner. Hvor lenge du må kjøre den er avhengig av hvor kraftige brennmerkene er.

 

Hardware.no hade en test av en TV for en stund siden hvor de hadde lot TV'en (plasma TV, men dog) stå med statisk bilde i 2 eller 3 uker, kraftige brennmerker, men de fikset den med noe ala den filmen på Youtube. Hvis du kjører den filmen i, la oss si ca 2 eller 3 timer, burde dette hjelpe.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...