Gå til innhold

Siemens ST55


eXpanium

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vente på st55? Svaret er kanskje.

Jeg har den, og sammenliknet den med en 610 i ett par dager. 610 har bedre batteri(varer 20-30% lengre enn st55), trådløse overføringsmuligheter og bedre taster(avstand mellom). Bortsett fra det har st55 mye bedre skjerm og kamera. Bedre meny (T Mobile) og 610 ser rett å slett stusselig ut ved siden av st55, 610 virker faktisk gammel iforhold.

 

Jeg får et litt mer solid inntrykk av 610. Men er du bare litt opptatt av hvordan mobilen ser ut, bør du vente på st55.

Lenke til kommentar
Vente på st55? Svaret er kanskje.  

Jeg har den, og sammenliknet den med en 610 i ett par dager. 610 har bedre batteri(varer 20-30% lengre enn st55), trådløse overføringsmuligheter og bedre taster(avstand mellom). Bortsett fra det har st55 mye bedre skjerm og kamera. Bedre meny (T Mobile) og 610 ser rett å slett stusselig ut ved siden av st55, 610 virker faktisk gammel iforhold.  

 

Jeg får et litt mer solid inntrykk av 610. Men er du bare litt opptatt av hvordan mobilen ser ut, bør du vente på st55.

 

ST55 penere enn T610. Smaken er som baken, men dette er tull og tøys. :)

Lenke til kommentar
til lagring av bilder..har den 5mb da?...mener og ha lest at det er bare 1,2mb til og lagre bilder

 

For lagring av bilder tatt med kameraet har du max 2,5MB.

Av dette er:

1,2MB: 'My Photos' minnet (der bildene automatisk blir lagret)

1,3MB: 'Downloads' minnet (du kan flytte bilder fra My Photos til dette minnet)

 

Altså, opp til 2,5MB for kamera-bilder.

Samlet minne på ST55 er ca 5MB.

Lenke til kommentar

ST55 er en skittelfon..menyene er triste og gråe(i t610 kan du ha mange alternativer) Den har dessuten hværken Java eller Blåtann,bare 1,2mb minne...skittelefon! Dessuten er skremen like stor,bare litt bedere i solen,tastene er vanskelig og skrive sms på..Joysticken er nesten ubrukelig..er faktisk ikke Siemens som har laget telefonen,men et asiatisk selskap som har gjort det for de!!! SKIT! Stay away!! Ta t610 eller Nokia 6600(denne er 2000 dyrere,men funksjonsmessig(og design..) stiller den i en annen klasse!

Eller SX1 hvis du faller for designen vell og mærke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...