levlex Skrevet 13. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2003 det d du kan vente deg fra SE i nermeste fremtid er z600,z200,t230,p900 og Z1010disse modellene kommer garantert ut, en oppfølger til t610 er naturlig men den kommer nok ikke ut før en god stund... t610 er ikke så gammel vet du.. Stemmer nok ikke helt. SE har, ifølge enkelte kilder som jobber i SE, en eller faktisk to oppfølgere på tegnebordet som de planlegger. Om det er sant er et annet spørsmål. Også T330 er noe som diskuteres høylytt der inne. Lenke til kommentar
beger Skrevet 17. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2003 herregud, hva skjer med st55? ser på mamoz og mpx nå at telefonene er ventet inn ca 20 NOVEMBER?! har venta på telefonen ei stund, men nå gidder jeg ikke mer. pinlig av siemens, skulle tro at de selger en del mindre pga dette. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 17. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2003 vær heller glad at de vil lansere et FERDIG og FULLVERDIG produkt... har hørt noe om at de mangler LCD skjermer fordi den har solgt så godt i andre deler av den store verdenen bedre å sitte med en god kvalitets telefon enn å være reparasjons butikkens viktigste kunde Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 17. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2003 Vente på et fulleverdig og ferdig produkt ja, skulle tatt seg ut å kjøpt ST55 uten skjerm... Siemens satser vel ikke akkurat på Norge, den finnes jo i butikkene i flere andre land. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 17. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2003 det d du kan vente deg fra SE i nermeste fremtid er z600,z200,t230,p900 og Z1010disse modellene kommer garantert ut, en oppfølger til t610 er naturlig men den kommer nok ikke ut før en god stund... t610 er ikke så gammel vet du.. Stemmer nok ikke helt. SE har, ifølge enkelte kilder som jobber i SE, en eller faktisk to oppfølgere på tegnebordet som de planlegger. Om det er sant er et annet spørsmål. Også T330 er noe som diskuteres høylytt der inne. merk mine ord: I NÆRMESTE FRAMTID, det vil si før jul i europa/norge da..... ikke hva som kommer om 98 år! alle skjønner jo at det før eller siden vil komme oppfølgere Lenke til kommentar
torrence Skrevet 17. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2003 jeg fikk akkurat svar fra siemens: Hei Tore, ST55 er på vei nå, så i neste uke (kanskje allerede til helgen) er de ute i butikkene. ST55i kommer i Desember. Mvh håper d stemmer Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 17. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2003 meg har de ihvertfall mistet som kunde... st55 ser bra ut men ventingen gjorde at jeg fant noe bedre ( ) kan ikke noe for det men jeg har alltid likt samsung og e700 smeltet hjertet mitt for en mobil!! har ikke noe imot å vente på en god mobil men når alle specsene begynte å forsvinne så blir den ærlig talt litt utenfor klassen... som molna sa her om dagen: "t610 mangler addressebok derfor er den utelukket en buisness telefon" her er min versjon: "st55 har verken blåtann, ir eller java, derfor er den ikke en skikkelig konkurent til t610" oppfordning: glem st55,sitt hjemme til samsung e700 kommer og LØP og KJØP! Lenke til kommentar
molna Skrevet 17. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2003 her er min versjon: "st55 har verken blåtann eller java, derfor er den ikke en skikkelig konkurent til t610" ST55 har da aldri ment å være en business-mobil heller Remerser :wink: Lenke til kommentar
levlex Skrevet 17. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2003 Nei, men han ser vel ut til å trenge det da! Dessuten tror jeg han mente mer at den ikke kunne stille opp mot ST55, enn at han mente at ST55 er en businessmobil. Btw. Tror jeg heller også kunne tenkt meg E700, men så er jo prisen der mye høyere. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2003 Når kommer E700 ut da? Kommer så mange lekre mobiler nå at det er helt umulig å bestemme seg! Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2003 "st55 har verken blåtann eller java, derfor er den ikke en skikkelig konkurent til t610" oppfordning: glem st55,sitt hjemme til samsung e700 kommer og LØP og KJØP! har den ikkje java? IR då? viss denne kjem til helga skal eg vere den første som skal ha den! gud veit kor lenge eg har venta...siden julen 1999 da eg fikk min første mobil.. 3310..eller var det 2000..? veldig skeptisk at mpx ikkje har laga forhåndsbestilling/reklamering som dei pleier ågjere, kan vere ei stund til st55 kjem allikavel? Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2003 dette fikk eg i posten fra siemens: "Den skal være tilgjengelig i butikkene i løpet et par uker. Så den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves ;)" et par uker til...greier det når eg har først ventet så lenge! viss det ikkje berre er lureri for å holde meg på kjøpelista... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 18. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2003 "st55 har verken blåtann eller java, derfor er den ikke en skikkelig konkurent til t610" oppfordning: glem st55,sitt hjemme til samsung e700 kommer og LØP og KJØP! har den ikkje java? IR då? viss denne kjem til helga skal eg vere den første som skal ha den! gud veit kor lenge eg har venta...siden julen 1999 da eg fikk min første mobil.. 3310..eller var det 2000..? veldig skeptisk at mpx ikkje har laga forhåndsbestilling/reklamering som dei pleier ågjere, kan vere ei stund til st55 kjem allikavel? Den har ikke java nei. ST55i kommer til å ha java. Og det er heller ikke IR. Du må nok bruke kabel hvis du vil overføre ting til og fra din pc. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 18. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2003 her er min versjon: "st55 har verken blåtann eller java, derfor er den ikke en skikkelig konkurent til t610" ST55 har da aldri ment å være en business-mobil heller Remerser :wink: :oops: sa det litt indirekte men mente d ikke... mente at den ikke er en fullverdig konkurent til t610 men du må tilstå at t610 og nokia 7250/6220 er hovedkonkurentene.. det mente jeg :wink: Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2003 herregud! java er jo dritviktig... eller? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 18. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2003 For min del så er java fullstendig UNØDVENDIG. Hvis du ikke klarer å leve uten java så er det ditt problem. Lenke til kommentar
molna Skrevet 18. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2003 men du må tilstå at t610 og nokia 7250/6220 er hovedkonkurentene.. det mente jeg :wink: Nei, Sagem MYX6 er hovedkonkurrenten til ST55 :-) Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2003 ka som er forskjellen mellom st55 og st55i ? noken som har ei side der det står specs til st55i ? blir den usteende-messig lik st55? kan du seinare oppgradere st55 til st55i (som SE t68 til t68i). Lenke til kommentar
torrence Skrevet 19. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2003 likt utseende.... st55i har java + video opptak! oppgradering blir ikke mulig! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 19. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2003 ja i norge? nei her er det nesten bare t610 og 7250 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå