chagall Skrevet 20. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2003 jeg har hatt st55 i 5 uker nå. Molna mente at batteriet skulle bli litt bedre etterhvert. Det har ikke jeg merket noe til. Er faktisk begynt å bli lei av å ha en telefon med så dårlig batteri. Går den tom for batteri, ikke forvent at den er istand til å ringe opp igjen før etter 3-4min. Må lade litt først, er ikke nok med bare strømkabelen. Er ikke dette dårlig så vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 20. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2003 Hvor lenge varer batteriet da? Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2003 jeg har hatt st55 i 5 uker nå. Molna mente at batteriet skulle bli litt bedre etterhvert. Det har ikke jeg merket noe til. Er faktisk begynt å bli lei av å ha en telefon med så dårlig batteri. Går den tom for batteri, ikke forvent at den er istand til å ringe opp igjen før etter 3-4min. Må lade litt først, er ikke nok med bare strømkabelen. Er ikke dette dårlig så vet ikke jeg. kjøpte du din gjennom tyskland eller? norsk meny? Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 21. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2003 Ville ikke kjøpt st55, den mangler jo java! ville heller ventet til st55i kommer, den har java. men man kan oppgradere st55 til st55i Lenke til kommentar
molna Skrevet 21. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2003 man kan oppgradere st55til st55i nei :-) eXpanium: Tyskland, ja. Norske menyer, nei. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 21. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2003 Ifølge MPX så ble ST55 ventet inn igår. Men har den kommet? Nope..... Lenke til kommentar
Duke Soforth Skrevet 21. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2003 Ifølge MPX så ble ST55 ventet inn igår. Men har den kommet? Nope..... Ehm... siden jeg ennå ikke har vært innom kinoen og sett Matrix Revolution så er det naturlig for meg å konkludere med at vi stadig ikke har kommet til november. Så *nudge nudge* hos mpx står det 20/11... (og det har det gjort i minst en uke nå) Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 21. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2003 Oj... Nå bæsja jeg på leggen gitt. :oops: Var så opptatt av at det stod 20. Sorry folkens... Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2003 man kan oppgradere st55til st55i nei :-) eXpanium: Tyskland, ja. Norske menyer, nei. er du tysk da eller? går det ikkje å få skifta til norske menyer? koster vel skjorta med frakt og alt anna til du har mobben i handa. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 21. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2003 Frakten er gratis faktisk. Og du kan oppgradere til norsk språk. Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2003 kor masse vil det koste da? til eg har mobben i handa med norsk språk/meny Lenke til kommentar
molna Skrevet 22. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg bruker engelske menyer på den, som på alle andre mobilene jeg har :-? Jeg ville ventet til den kom til Norge hvis jeg var deg. MPX sin dato er bare gjetning, jeg tipper den er på plass i løpet av 10 dager (også gjetning selvsagt :wink: ) Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2003 passer bra med lønna mi Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 24. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2003 Wohoo til dere som vil ha ST55! Mshop har den nå inne på lager! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 24. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2003 hm: L36880-N6850-T204 | Lagerstatus: 27 SIEMENS ST55 SILVER kr 2925,00 bare rart at ingen andre har den, de har sikkert kjøpten fra utlandet.. :-? Lenke til kommentar
Amobil Skrevet 24. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2003 Sjekket nettop med de norske levrandørene.(telefast). De har fått den inn så vi kan regne med at de fleste norske butikker får den inn snart.. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 24. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2003 Lurer på om jeg skal kjøpe en jeg... Må hvertfall selge min T610 da. Hmm... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 24. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2003 jeg var gira på st55 men synes selv at e700 er mere intresant... tror det bare var java støtten som fikk begeret til å renne over, venter nå på e700 bateritiden er et stort minus, men hvis du ikke drar på ekspedisjoner så er jo telefonen knall, både skjerm og kamera er bra... 8) men som sagt, jeg hoppet av toget for en stund siden og angrer ikke 1 sekund.... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 24. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2003 Ja, men ST55 er jo en grei og billigere løsning enn E700. Er sugen på en E700 også. Og den har jo alt egentlig. Bortsett fra BT, noe jeg ikke har bruk for. Men bluejacking er litt gøy da. Sendte forresten mail til komplett angående E700. De sa at vanligvis får de varene innen 3 dager, akkurat som det står på nettsiden, men på akkurat E700 var de usikre. Så kan drøye litt til. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 24. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2003 tenkte meg det, det hørtes litt rart ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå