Gå til innhold

MPX.no Timessalg fra kl 18 (23.Sept)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ifølge mailen fra MPX kommer bl.a. dette på tilbud i kveld. Pris er ennå ikke kjent. :)

Samsung 60" PS60F5505 Plasma
Acer Aspire V3-571G 15.6" FullHD
Asus RT-N66U Dark Knight trådløs router
LG BH9420PWN hjemmekino med 3D Blu-ray
KitchenAid kjøkkenmaskin rød
Skrevet

Haha, de ble faktisk utsolgt på nesehårstrimmere. Du får de ganske billig på Clas og lignende også, men de lugger tidvis ganske grovt.

Skrevet

Tror jeg har blitt ganske blasert av timesalgene til Komplett. De har nesten aldri noen GODE tilbud på produkter jeg ønsker meg, og det er ikke overraskende at det samme gjelder MPX også.

Skrevet

MPX er jo komplett med anna navn, anyway 10% er ikke salg, 50% derimot, da begynner vi å nærme oss akseptable salgs priser og alt de selger er kjøkkenutstyr og barber maskiner, har bare en ting å si til det, wtf.

Kanskje en snasen CPU kjøler i ny og ne, men thats it.

Skrevet

Jeg trodde slike timessalg stort sett var for å få litt oppmerksomhet + å selge unna en del varer man vil bli kvitt fra lager. Men med slike priser blir det jo ikke så voldsom omsetning vil jeg tro.

Her var det tre ting med 50%+ rabatt og seks intg med 30%+ rabatt. Og siden ingen av de tingene var interesante for meg eller potensielle presanger kan det jo være det samme. Får vel titte innom om 30 min og titte på nytt, men foreløpig vekker de ikke entusiasme.

Skrevet

Jepp, er bare dritt som selges.

For lenge siden hadde Komplett et Black Friday som var brukbart. Sikkert 1-2 år siden, idk.

Blir spennende å se hva som skjer nå, 8 mins left.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...