Gå til innhold

Kapitalismens bivirkninger


Anbefalte innlegg

Jeg så denne filmen ikke lenge siden, og når jeg så på den lo jeg av den, for den var så tåpelig.
Jeg lo også, fordi Mikkel ser så morsom ut der han vralter rundt å vrikker på den feite ræva si og tror han er proff. Den mannen har tjent stor penger på å spille på arbeiderklassens hat mot de rike, og arbeiderne liker han så godt at de ikke ser det faktum at mannen er styrtrik.

 

Tror ikke alle i arbeider klassen har noe i mot at han tjener penger, mener å ha hørt at en stor del av de pengene han tjener går til formål som fremmer likestilling osv...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kjenner ingen som driver slavearbeid den dag i dag.

 

Venstresiden tror jo på det moore skriver og sier, det er det verste.

 

Hvorfor er dette "det verste"? Kan du komme med noe bevis, annet enn en side som uttaler at sidens eier ikke liker Moore noe særlig, og mener han farer med løgn?

Lenke til kommentar
Jeg kjenner ingen som driver slavearbeid den dag i dag.  

 

Venstresiden tror jo på det moore skriver og sier, det er det verste.

 

Vel, Moore har jo i hvertfall pålitelige kilder for det han skriver... Hvis du leser bakerst i den "teite" boken du fikk gratis, så ser du hvor han har tatt infoen fra. Jeg stoler i hvertfall på det han skriver, har alle bøkene hans. Men så er jo jeg en sånn "gal" og "farlig" sosialist óg da... :wink:

Lenke til kommentar
ånei! Gikk han hardt ut mot slavedriver vennene dine? dakkal republikanerne!
På 1800-tallet var det faktisk demokratene som rådet i sør-statene og var FOR slaveriet. Republikanerne var imot. Bare så det er sagt. Abraham Lincoln var republikaner!

 

digger den velutviklede demokratien i usa, praktisk talt 2 partisystem

(å kommentere dette innlegget med å vise til manglende politisk styring ved for mange partier er bare tullete, å avvise en påstand ved å peke på hvor ille den motsvarende ekstremiteten er, (spesielt rettet til fiskepinnas retorikk i flere innlegg (hvor det regelrett henvises til kuba, kina ol. når det er snakk om venstresidens ideologi))

:D

Lenke til kommentar
For dere som fortsatt tror på Michal Moore: http://www.monticello.no/aktuelt/moore.html

 

Kan du nevne noen steder der Moore har faktiske feil?

 

Og som et lite hint, du bør være ytterst forsiktig hvor du henviser til angående linker. De aller fleste (av de kjente) "kritikerne" har ikke akkurat så heldige bindinger med diverse organisasjoner som får gjennomgå av Moore.

Lenke til kommentar
En riking er ikke det samme som en som er rik, vet du.

En riking er en som er rik og tydelig viser det fram!

Michael Moore har rett i alt.

fordømte Kapitalster.

 

Nå er du barnslig og usaklig. Jeg tror også at det Moore legger frem er sant, men måten du sier det på er bare for dum.

Lenke til kommentar

Nå er du barnslig og usaklig. Jeg tror også at det Moore legger frem er sant, men måten du sier det på er bare for dum.

 

Saa nettopp Season 2 Episode 1 av Awful Truth - daesken hvor "Pistol Pete" er artig!

 

Pistol Pete, Pistol Pete,

Pull mah trigger and feel mah heat!

 

* I'm just a big TOOL! :lol:

* I don't kill people, people do... with me!

 

ROFL!

Lenke til kommentar
Jeg stoler mye mere på Moore en på Bush & co

Og til dere som viser til linker der det står at Morr lyver

Hvordan kan dere vite at det som står på de sidene er sant?

Når Moore kan lyve så kan så kan de lyve

Ikke direkte løgn, kanskje, men folk burde være på vakt overfor en sjanger som later som den er Dokumentar, men bruker spillefilm-effekter (frække krøssklæpp osv)... Jfr Rikets tilstand og "Dopingavsløringene"...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...