Gå til innhold

AMD Radeon R200-tråden - Diskusjon og spekulasjon

Aerow

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke mange timene igjen nå :-) Venter spent på offisiell specs og ytelse

Jeg også. Er i full gang med planleggingen av ny rigg, og hvis pris/ytelse på disse kortene er tilnærmet det som til nå er blitt hevdet, er det nok stor mulighet for at et av dem blir mitt nye skjermkort. :)

Haha, kødder du med meg? Håper inderlig ikke at det er slik de vil bli seende ut, for den var fæl. Nvidia har jo klart å lage veldig pene referansekjølere i det siste, AMD har mye å lære der tydeligvis.

Mulig de har gjort markedsundersøkelser og funnet ut at de som bryr seg om hvordan kortet ser ut er primært fjortiser :p

Syns det ser helt greit ut egentlig, samme stil som tidligere kjølere.

Nvidias design med Titan/690/780/770 er jo heslig, snakk om å legge opp til circlejerking.

Huff, ser ut som det er langt :(

AMD lager alltid lange kort, jeg ser ikke helt problemet når alle kabinett designes ut fra at skjermkort er 30cm lange :p

Jo lengre kort, jo større kjøleribbe kan man legge inn.

Mulig de har gjort markedsundersøkelser og funnet ut at de som bryr seg om hvordan kortet ser ut er primært fjortiser :p

Syns det ser helt greit ut egentlig, samme stil som tidligere kjølere.

Nvidias design med Titan/690/780/770 er jo heslig, snakk om å legge opp til circlejerking.

Hva er galt med Titan-kjøleren? Stilren og gjør en grei jobb med å kjøle ned skjermkortet.

Hva er galt med Titan-kjøleren? Stilren og gjør en grei jobb med å kjøle ned skjermkortet.

GEFORCE GTX er ikke stilrent.

Poenget mitt er at det er et design laget for circlejerking, at Geforce GTX skal presenteres som noe eksklusivt slik produktet er i dag syns jeg er motbydelig, det blir som om å designe en Grandiosa-ovn...

GEFORCE GTX er ikke stilrent.

Poenget mitt er at det er et design laget for circlejerking, at Geforce GTX skal presenteres som noe eksklusivt slik produktet er i dag syns jeg er motbydelig, det blir som om å designe en Grandiosa-ovn...

Det fikser man med teip. :dremel: Neida, er enig i at logoen er litt sjenerende, men alt i alt synes jeg kjøleren er mye penere enn hva AMD noen gang har lagd. Heldigvis er det ikke så ofte man stirrer på skjermkortet, og jeg kommer nok uansett til å gå for en 3. parts kjøler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...