Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Oxc0000098 error


Anbefalte innlegg

Nå kommer jeg simpelthen ikke inn i F8! Den går bare rett på loading files uten at jeg får sjansen til å komme inn i Advanced Boot Options! Merk, dette er med SATA kabler i HDD og ODD

 

Edit: På en måte kom jeg alikevel inn, og her er det da ingen Repair my pc knapp

Endret av MrPear
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg prøvd uten ISO platen, men det var tydeligvis feil. Prøvde med ISO istad, men da kom jeg som sagt rett inn på den "rare" safe-moden. Mener å huske at jeg kom inn i F8 etterhvert, men da var ikke repair my computer der..

 

Det er fryktelig vanskelig å forklare med ord. Er det mulig med en videoverføring på skype ellerno?

Lenke til kommentar

Får vurdere å ta det på skype i morgen.

 

At Repair mangler ved F8-metoden vet vi fra inlegg #19, så dette trenger du ikke forsøke.

 

Du skal konsentrere deg om å forsøke følgende.

 

Windows installasjons dvd'en må stå i odd'en.

Du må deretter (re-)starte pc'en ved F12-metoden for å hente opp boot menyen. Der velger du å starte fra odd'en.

Endret av mobile999
Lenke til kommentar

Jeg har sett nærmere på innlegg #49 der du har brent en fil som heter x17-24395.iso til dvd-plate. Dette navnet samsvarer med iso-filen for Installasjon av "Windows 7 Ultimate x64 SP1 (old)". Det er denne dvd-platen du skal bruke til å starte datamaskinen vha F12 metoden. Hvis du havner i safe mode så har du kanskje valgt feil i boot menyen.

 

Vær obs på at du muligens "må taste en tast for å boote fra dvd'en".

Endret av mobile999
Lenke til kommentar

Nå vil ikke jeg blande meg inn i dette, men står det i FRST.txt filen: C:\Windows\explorer.exe [2011-08-06 16:00] - [2011-02-24 22:19] - 0000000 ____A ()

C:\Windows\explorer.exe IS INFECTED. <===== ATTENTION!
Så kanskje du burde prøve en Anti-virus skan før du gjør noe mer. AVG har en iso fil som kan brennes til CD eller legges in på en USB for å skanne PC'en uten å laste Windows.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...