Gå til innhold

Ezmeralda: hei


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Er ikke så mye å si om utseende. Bryr meg minimalt om sminke, extentions og alt det tullet der, kjører vanligvis naturlig men vil ikke dermed si at jeg gir helt faen i hvordan jeg ser ut.

 

Slike kvinner har jeg sansen for, kvinner som ikke bryr seg noe særlig om utseendet.

 

Velkommen skal du være! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Enig i det der, derfor jeg fant meg ei jente i den samme gata. :wee:

 

Ikke spør meg hvordan.

 

Dersom jeg skal finne en person å dele livet mitt, tror jeg det blir en slik jente og. Problemet mitt er at jeg er vanvittig rar sosialt. :hm:

Lenke til kommentar

Velkommen til forumet!

Å være kvinne på et forum hvor en stor del av brukerne er menn har sine utfordringer, men også sine fordeler.

Vi gjør dog ikke noen forskjell når det gjelder å følge retningslinjer og gir gjerne ut advarsler til de som har 120 - 60 - 90 som kroppsform også (men vi kan få store problemer med å komme oss videre i forhold til profilbildet som er lagt ut).

 

Uansett , husk å bruke rapporteringsknappen når noen bryter retningslinjene eller når du føler det er behov for at noen kan ta en vurdering av tråden / innholdet.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Velkommen til forumet!

Å være kvinne på et forum hvor en stor del av brukerne er menn har sine utfordringer, men også sine fordeler.

Vi gjør dog ikke noen forskjell når det gjelder å følge retningslinjer og gir gjerne ut advarsler til de som har 120 - 60 - 90 som kroppsform også (men vi kan få store problemer med å komme oss videre i forhold til profilbildet som er lagt ut).

 

Uansett , husk å bruke rapporteringsknappen når noen bryter retningslinjene eller når du føler det er behov for at noen kan ta en vurdering av tråden / innholdet.

 

Ay ay kaptain!

Skal selvfølgelig gjøre mitt beste for å følge retningslinjene på forumet ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Hm... kommer an på hvordan du ser det. Hvis du som meg liker å for det meste være hjemme og se på serier er livet absolutt ikke verst.

Det liker nok vi gutta og, jeg tenkte mer på hvordan du opplever omgivelsene og menneskene rundt deg. Syns du gutter oppfører seg annerledes rundt deg fordi du er jente? Tror du at du blir annerledes behandlet av ekspeditører med motsatte kjønn kontra samme? Hvordan fungerer tankemønsteret ditt som jente?

 

Dere jenter er jo slike mystiske skapninger de fleste gutter aldri forstår seg noe på. Jeg har hørt at vi gutter tenker i bokser. Vi kan bare være i en boks om gangen. I stad var jeg i kjøre-bil-boksen, nå er jeg i diskusjon.no-boksen. Mens jenter har jeg hørt at tenker som et garnnøste. Alt går på kryss og tvers hele tiden, og selv om dere gjør en ting kan dere tenke på alle andre ting som ikke er relevant med handlingen.

Lenke til kommentar

Det liker nok vi gutta og, jeg tenkte mer på hvordan du opplever omgivelsene og menneskene rundt deg. Syns du gutter oppfører seg annerledes rundt deg fordi du er jente? Tror du at du blir annerledes behandlet av ekspeditører med motsatte kjønn kontra samme? Hvordan fungerer tankemønsteret ditt som jente?

 

Dere jenter er jo slike mystiske skapninger de fleste gutter aldri forstår seg noe på. Jeg har hørt at vi gutter tenker i bokser. Vi kan bare være i en boks om gangen. I stad var jeg i kjøre-bil-boksen, nå er jeg i diskusjon.no-boksen. Mens jenter har jeg hørt at tenker som et garnnøste. Alt går på kryss og tvers hele tiden, og selv om dere gjør en ting kan dere tenke på alle andre ting som ikke er relevant med handlingen.

 

Nja… enkelte gutter har en tendens til å oppføre seg litt annerledes rundt meg. De blir mye mer ordentlige og seriøse. Dette syntes jeg er litt teit da jeg stort sett digger guttehumor. Vil ikke si jeg blir behandlet annerledes av ekspeditører uansett kjønn, de fleste er stort sett greie. Enkelte bussjåfører har en tendens til å smile litt creepy og gamle menn er vanligvis litt over gjennomsnittet hyggelig, men ellers kan jeg ikke si jeg har lagt merke til noe.

Ikke spør om hvordan tankemønsteret til jenter fungerer, ingen vet.

Og du har rett med at jenter kan være «mystiske», for det finnes ingen fasit på hvordan jenter fungerer. Enkelte er sykelig opptatt av skjønnhet, helse, klær og rosa mens andre er helt motsatt. Jeg forstår meg ikke på jenter, ingen gjør. Til og med ikke bikkjer.

Men igjen, dere gutter er ganske forskjellige dere å. Tror ikke det finnes noen fasit på hva som funker på alle.

Og om vi tenker som et garnnøste? Vel, jeg klarer fint å tenke på andre ting mens jeg spiser, jogger, er på diskusjon.no (osv.osv.) men jeg tror det er en fordel å holde tankene på for eksempel bilkjøring når man først kjører bil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...