Gå til innhold

Blandet NASA og NSA ? hacket feil side


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem vet hva NASA bruker alle disse romteleskopene og satelittene til :wee: ..

 

Hehe ja, hvems utstyr har blitt brukt til å mappe opp hele kloden mon tro? :)

 

Og det er nok mye man ikke vet om NASA, for utstyret deres kan absolutt brukes til annet enn å utforske verdensrommet og vår egen planet med kun bilder vil jeg tro. Er vel kanskje ikke helt på linje med Enemy of The State filmen hehe, men det er mye vi ikke vet om :)

 

Men men, akkurat hele denne skandalen har jeg ikke brydd meg noe særlig om. Har ingenting å skjule :)

 

Sånn sett er jeg egentlig litt for det NSA har gjort. For om det kan stoppe terror er det viktigere enn at regjeringen ikke får se hva jeg snakker med mine venner om.

 

Om feks 22. juli kunne vært unngått med ulovlig overvåkning, eller skolemassakren osv sier jeg ja takk til spionasje. Lille John Doe i sitt lille landskapskontor i NSA kjenner jo ikke meg og om han ser mine samtaler bryr det meg ikke sålenge det er for en god sak :)

Lenke til kommentar

Sånn sett er jeg egentlig litt for det NSA har gjort. For om det kan stoppe terror er det viktigere enn at regjeringen ikke får se hva jeg snakker med mine venner om.

Om feks 22. juli kunne vært unngått med ulovlig overvåkning, eller skolemassakren osv sier jeg ja takk til spionasje. Lille John Doe i sitt lille landskapskontor i NSA kjenner jo ikke meg og om han ser mine samtaler bryr det meg ikke sålenge det er for en god sak :)

Svarte.

 

Denne vanvittige overvåkningen stoppet ikke boston bomberne, ikke har den greid å stoppe diverse andre skyteepisoder heller. Det er ikke snakk OM det vil komme flere terror aksjoner av forskjellige slag, men NÅR.

Terror i en eller annen form vil alltid være tilstede enten du ønsker det eller ikke. Dette er umulig da vi alle har (forholdsvis)forskjellige oppfatninger og meninger om alt fra Rhianna til kråkeboller.

 

Sjangsen er vel vitterlig større for å dø i en bilulykke i den vestlige verden, kontra en eller annen form for terror.

 

Om en ønsker å leve i en stat som stadig nærmer seg 1984 takter, så er vi absolutt godt på vei. Det finnes mye interresant litteratur på dette området, det kan være lettere å sette seg inn i en litt nyere tolkning av 1984 problematikken.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Videoovervåkning av hele byen? Ja takk, heller det enn de rans og voldtektsbølgene som har plaget landet de siste årene.

 

Nei takk. Øk straffene og prioriteringen fra politiets side (straff personer som voldtar, og det hardt), så ska du se at jenter tørr anmelde voldtekter, kontra det å bare få en henleggelse idag :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...