Gå til innhold

The Norwegian Kings - Norsk GTA Online Crew [PS3]

105 stemmer

1. 1. Hvorfor er ikke du på Mumble?

• Jeg er på mumble
      25
    • Jeg har ikke pc med mikrofon.
      3
    • Jeg har ikke telefon med android eller iOS.
      0
    • Ser ikke poenget siden vi har ps3 ingame voice.
      8
    • Annet. (Utdyp i tråden)
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg sitter alene i en crew session, bare og joine, bring drinks and fun times. holder på og inviterer crewmedlemmer, forhåpentligvis så blir vi mer en 2-3 :p blir nokk sittende resten av kvelden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Btw, violent duct oppdraget er genialt med å farme penger. 9k, lite å gjøre, restart med L2

Violent Duct ble nerfet til 3k allerede i går. Quick restart med R2 ble patchet i dag.

Skrevet (endret)

Sykt teit system å la ligge. Samme med at jeg tjener tonnevis med rp på å race alene.

Edit; hvem var det jeg nettopp spilte LTS 1v1 med? Uansett: beklager sniperround to the head =p

Endret av Slai
Skrevet

jeg sitter alene i en crew session, bare og joine, bring drinks and fun times. holder på og inviterer crewmedlemmer, forhåpentligvis så blir vi mer en 2-3 :p blir nokk sittende resten av kvelden.

Prøvde så godt jeg kunne men ser ikke ut som jeg klarer å komme meg inn idag.

Litt irriterende siden jeg kom inn for første gang igår, i en hel halvtime før jeg ble sparket ut igjen.

Dustete server drit.

Skrevet

Nytt emblem på vei, uten den grå bakgrunnen! (sorry!)

Skrevet

Nytt emblem på vei, uten den grå bakgrunnen! (sorry!)

Prøvde akkurat å fikse det. Ganske så vanskelig. Så nå ble jeg glad for at du har klart det :D

Skrevet (endret)

Noen som er med på litt missions i dag? Blir å sitte litt utover dagen starting ganske snart =)

Starter en crew only session.

Endret av Slai
Skrevet (endret)

Hadde håpet å få gjort litt i dag, hatt det litt moro, ranket opp, og tatt missions uten å kjefte på tyskere og nederlendere som jeg ikke kan kommunisere med.

Men er tomt på mumble =/

Endret av Slai
Skrevet

Har sendt request om å joine nå. Har planer om å game utover kveldn/natta. Kult om noen blir med på en playlist eller to. Kult å prøve litt forskjellig, og ikke bare det samme om og om igjen :)

PSN og Social club: Torgeeer

Skrevet

Veldig lyst to og joine et norsk gta crew. Og andre norske spillere

psn nick ruthlessperson85,ruthlesspssycho - gtarocktstarsocial club)

Er snart rank 20 har prøvd en del.Har ikke mic som fungerer på selve ps 3.

Men kan bruke Skype etc for pc.Spiller kun playstation 3 pga av gta blir spent om vi kan beholde stats når det kommer ps4 snart:>

Skrevet (endret)

Sorry gadd ikke prøve på nytt Alexandrius. Er så stress med nye missions når man ikke kan kommunisere på mumble =/ .

Endret av Slai
Skrevet (endret)

Tror du kan velge join crew members fra SP online meny?. Har en gående alltid når jeg er online.

Forresten, har noen lyst å kjøre litt missions utover dagen, som også har mumble så man kan kommunisere =p ?

Har ett par missions jeg ikke får lov å soloe, daemon run fra Ron feks. Og et par fra Lester.

Endret av Slai

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...