Gå til innhold

Electronic Arts får ny sjef


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men jeg hater ikke EA på grunnlag av at de ikke lager spill slik jeg vil ha de.

 

Med tanke på at de har vunnet verste firma to år på rad, sier sitt. Men de er nå bundet av investorer..

 

Ja det sier sitt. Det sier at gamere ikke har perspektiv. Det sier at de ikke har peiling på samfunnet rundt dem. De var i konkurranse med verdens største krigsmaskin, GE, og de var i konkurranse med Bank of America, som daglig driver folk ut på gata, og som har mange selvmord, ran og voldshandlinger på sin samvittighet. Hva har EA gjort? Gitt ut spill som du ikke liker? Sykt. Det er helt sykt.

Lenke til kommentar

GE og Bank of America var ikke på lista fordi de driver folk ut på gata og dreper i krig, men fordi de er forbrukerfiendtlige. EA ble av Consumerist kåret til det aller verste selskapet når det gjelder rettigheter til _forbrukeren_.

 

At EA vrir og vender på det i sin egen pressemelding viser at de ikke bryr seg.

Lenke til kommentar

GE og Bank of America var ikke på lista fordi de driver folk ut på gata og dreper i krig, men fordi de er forbrukerfiendtlige. EA ble av Consumerist kåret til det aller verste selskapet når det gjelder rettigheter til _forbrukeren_.

 

At EA vrir og vender på det i sin egen pressemelding viser at de ikke bryr seg.

 

Når Bank of America daglig kaster folk ut på gata, så er jo det forbrukerfiendtlig? Når EA gir ut et spill du ikke liker, eller tvinger deg til å bruke Origin, kan det da sammenlignes med å miste huset ditt fordi du ble lurt til å ta opp enda et lån på det?

Lenke til kommentar

For min del merker jeg mye mer til EA sin forbrukerfiendtlighet enn GA og BoA. Så det er mer naturlig å stemme EA enn BoA for meg. I tillegg, så vet jo "alle" hva BoA har bedrevet med, så å spre budskapet om EA gjør meg heller ingenting.

 

Du som er så glad i likheter. EA har gjort noe lignende. De har "kjøpt" flere "hus" og "kastet" beboerne på gaten :wee: . Bare fordi du ikke får gratis penger av en bank, trenger du ikke hate BoA :roll: .

 

Jeg blir fascinert av at du uttaler deg så bastant og kortfattet, men ikke evner å ta poeng.

Endret av chokke
Lenke til kommentar

 

Når Bank of America daglig kaster folk ut på gata, så er jo det forbrukerfiendtlig? Når EA gir ut et spill du ikke liker, eller tvinger deg til å bruke Origin, kan det da sammenlignes med å miste huset ditt fordi du ble lurt til å ta opp enda et lån på det?

 

Er det sånn at bedrifter med en viktigere funksjon automatisk er mer forbrukerfiendtlige, fordi konsekvensen av deres handlinger er større?

 

AtW

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...