Gå til innhold

kamera mobil med godt batteri


veslemimm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sony Xperia Z1 har godt kamera og er så ny at den ikke er på markedet enda. Flott mobil, men som også koster deretter.

 

LG G2 har også kommet meget bra ut i kameratester og har relativt stort batteri, denne er også "kommende". Koster noe mindre enn sonyen, men langt fra noen billigmobil.

 

Du sier ikke noe om hvor bra kamera du ønsker, eller hvor mye busjettet er.

 

Ellers har galaxy s4 også kommet godt ut på kamerasiden, asus padfone infinity samme.

Lenke til kommentar

Vurderer og vente på Xperia Z1 da eg alt har fått sansen for den, men ville se om det kom opp noen mobiler eg ikke hadde snublet over enda. Var bevist og ikke nevne budsjett, da det ikke er noen haste sak mere en planlegging sak fra min side og det meste løser seg. Ønsker et så bra kamera som mulig, begge de du nevner dekker mitt behov og gir meg spillerom. Skal se nærmere på de to. Galaxy er en bra mobil, men har bedre erfaring både med LG og Xperia... takk for svar :)

Lenke til kommentar

Har få preferanser, spiller lite, hører en del på musikk, følger litt med på twitter og lignende, men savner et godt kamera. Noen forslag?

Jeg bruker Lumia 1020 og Z1. Dette er terminalene som skiller seg ut på kamera og da blir spørsmålet om du ønsker Windows eller Android. Z1 er også utstyrt med siste qualcomm prosessor og er IP klassifisert, og er specsmessig det beste produktet du kan kjøpe (sammen med LG G2, som blir billigere men med litt svakere kamera).

 

Mange av oss (meg inkludert) har klare preferanser ifht software/OS og andre løsninger som differensierer terminalene, men om det bare er kamera som er viktig ville jeg gått for en av ovenstående.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg bruker Lumia 1020 og Z1. Dette er terminalene som skiller seg ut på kamera og da blir spørsmålet om du ønsker Windows eller Android. Z1 er også utstyrt med siste qualcomm prosessor og er IP klassifisert, og er specsmessig det beste produktet du kan kjøpe (sammen med LG G2, som blir billigere men med litt svakere kamera).

 

Mange av oss (meg inkludert) har klare preferanser ifht software/OS og andre løsninger som differensierer terminalene, men om det bare er kamera som er viktig ville jeg gått for en av ovenstående.

Hvor fornøyd er du med kameraet på 1020 kontra Z1? Jeg vurderer om jeg skal kjøpe 1020 eller Z1 selv. En liten rettelse er at alle mobiler er gjerne IP klassifisert, bare ikke like høyt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...