Gå til innhold

Volum på Samsung Galaxy s4

Gustav34

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns volumet når man bruker hodetelefoner på Samsung Galaxy s4 er for lavt. Er det noe jeg kan gjøre for å få dette høyere? Leser på nettet at man kan roote telefonen, men har ikke så lyst til å gjøre det, da det virker som en omfattende prosess. Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg prøver å skru opp over maks, så kommer det opp en melding på skjermen om muligheten for hørselskade og om jeg virkelig vil skru opp mer.

Standard Galaxy S4, ingen rooting eller custom rom.

Skrevet (endret)

Jeg får også den beskjeden, men trykker selvsagt ok, og skrur volumet til tops. Volumet er nesten ok når det er helt stille rundt meg, men går jeg tur og biler kjører forbi, så blir det for lavt.

Endret av Gustav34
Skrevet

Jeg får også den beskjeden, men trykker selvsagt ok, og skrur volumet til tops. Volumet er nesten ok når det er helt stille rundt meg, men går jeg tur og biler kjører forbi, så blir det for lavt.

Hvilke hodetelefoner har du? Du kan vurdere å kjøpe en forsterker, som Fiio E5.

Skrevet

Jeg har forskjellige hodetelefoner, og det er mulig det er noe å hente der. Har ikke det grommeste, men heller ikke det dårligste.

Takk for tips om Fiio E5! :)

Skrevet

Før EU kom med slike krav på elektroniske dingser ble en medelev i ungdomsskole-klassen jeg gikk i hørselsskadet fordi han hørte konstant på rap med skarpe lyder.

Jeg foreslår aktiv støyreduksjon på headset fremfor å skru opp volumet for å overdøve trafikken.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...